Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Kold canvas, hvad er reglerne?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et par idéer til noget B2B salg. Jeg har dog ikke så meget erfaring med B2B, så jeg håbede på at der sad en venlig sjæl eller 2, der vil dele deres erfaringer.

Eftersom jeg ingen B2B kunder har på min liste, så bliver det jo kold canvas fra bunden. men hvad må man?

Må jeg hoppe i min fineste pus, og så gå ind af døren hos samtlige virksomheder, 1 by 1? og sige "Hej nu skal du høre! ;)"
Må jeg sende mails til deres kontakt mails? - Eller bliver det betragtet som spam?
Må jeg smide flyvers i deres postkasse? eller sætte det fast i forruden på alle bilerne på p pladsen?
Må jeg ringe dem op en efter en? - Klassisk telefonsælger

- Eller skal jeg tjekke om de er reklamebeskyttet før jeg overhovedet må så meget som overveje at række ud til dem?

Kort sagt, hvordan kommer man igang med B2B?

På forhånd tak ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jacobsen:

1 Må jeg hoppe i min fineste pus, og så gå ind af døren hos samtlige virksomheder, 1 by 1? og sige "Hej nu skal du høre! ;)"
2 Må jeg sende mails til deres kontakt mails? - Eller bliver det betragtet som spam?
3 Må jeg smide flyvers i deres postkasse? eller sætte det fast i forruden på alle bilerne på p pladsen?
4 Må jeg ringe dem op en efter en? - Klassisk telefonsælger

1 ja

2 nej ikke uden tilladelse først

3 og 4  ja hvis de ikke er reklamebeskyttede via CVR og du alene har deres adresse fra CVR udtræk. Har du den fra anden side - så bare ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)