Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

underskrift på faktura

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Larsen
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger et program, en leverandør. hvor jeg kan sende en faktura kunden kan underskrive online på sin pc. gerne uden nemid.

hvem kan i anbefale?

God dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville man normalt nok anvende EAN faktura til - godt nok ikke underskrift men sikkerhed for modtagelse mm - google sproom

Du kan også undersøge hvad f.eks www.dinero.dk kan tilbyde - de har mig bekendt EAN men der skal nok tilkøbes noget for at bruge i stor stil (EAN bruges af det offentlige altid)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders, jeg har selv brugt FakturaService.dk dengang jeg ikke havde så mange fakturaer. Det er ok hvis omfanget er lille og du ikke vil investere i et større system. Men jeg ved desværre ikke om man kan sende til online underskrift, hvis du tænker på EAN faktura, så kan de det.

Webshop manager hos Activepet.dk

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er målet?

at bekræfte modtagelse, at man skylder eller??

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kunne godt være at kende lidt mere til use-case (altså, hvad præcis er det du ønsker at opnå) for at kunne give et kvalificeret svar.

Fra Larsen
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for budene.

det er fordi jeg køber en del af privat og som sælges videre med brugtmoms ordning. der skriver dem jeg køber af under på en faktura/regnskabsbilag. det er bare lige manuelt og sende dem den de skriver under og scanner den ind eller sender billede af dem.

så leder jeg efter problem hvor jeg blot kan sende dem til dem via mail og de så kan skrive den under og sende tilbage så det hele går online.

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Tag et kig på Accordium.com - det blev udviklet i København for et par år siden, og er super let at arbejde med :-)

//Mathias

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)