Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback ønskes.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Med fare for, at komme til at prikke til et 'ømt' punkt, så må jeg sige, at din visuelle identitet til dine produkter slet ikke virker.

Du bruger konsekvent en Dymo-label-skrift, som signalere en 'billig, praktisk og nem løsning' - og det var måske gået, hvis man laver en 'budget'-produktserie, der f.eks. sælges i Fakta eller Normal. Det signalerer på ingen måde eksklusivitet.

Derudover kan man ikke kende forskel på flere af produkterne - og det hele bliver een stor alu/sort grød at se på og opleve.

Endelig - hvad KAN dine produkter, som andre ikke kan? Hvordan føles de? hvilken fornemmelse appelerer du til? - for, som jeg ser det er det meget koldt og kynisk og virkelig langt fra 'Dansk Design', som du ellers skriver flot om - men dine emballager har et modsatrettet signal - og jeg tror folk bliver forvirret og simpelthen 'ikke fatter budskabet', fordi du har (desværre) lavet emballagen, fortællingen og indtryk/udtryk forkert.

Jeg tror det er næsten lige meget hvor mange penge du bruger på markedsføring - folk kan ikke se sig selv have sådanne produkter stående, fordi de véd ikke hvad  de skal tænke om det.

KUN ment som konstruktiv kritik! Undskyld..

Mvh David

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Aug 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Har du fået løst dit problem? Hvis ikke har jeg ideer til både markedsføring og optimering af hjemmeside. (Gratis)

Mvh Noah
Fra Lyngby
Tilmeldt 14. Aug 22
Indlæg ialt: 22
Fra  Mentalt Overskud Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Peter Elias,

jeg synes din hjemmeside er vildt flot visuelt - jeg blev dog lidt forvirret i starten, fordi de første ord man ser er Performance/design, så jeg troede du lavede markedsføring, og der gik et par sekunder før det gik op for mig, at du sælger produkter.

Ellers vild med den minimalistiske stil!

Bedste hilsner Julie
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Julie!
Du har en visuel flot hjemmeside, men der gik også for mig alt for lang tid før jeg fandt ud af, hvad du sælger. Jeg troede det var industrielt design, visuel identitet, branding og reklame.
Smask budskabet i hovedet på forbrugeren straks så man ikke er i tvivl. Skriv "HÅRPLEJE" med kæmpebogstaver (i overført betydning). Derudover foreslår jeg, at du holder fokus på dine produkter og ikke i så høj grad på dig selv. For forbrugeren kan det være relevant, at et produkt ikke klistre men det er uden betydning at du mener at produkter ikke skal klistre Wink
Jeg læser din hjemmeside som en præsentation af dig fremfor dine produkter.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)