CMS systemer er det nok af - men hvilket system oplever du størst succes med ift. søgemaskineoptimering? :-) |
Wordpress er i hvertfald super nemt at overskue og redigere hvis der skulle være evt. småfejl ...
CMS systemer er det nok af - men hvilket system oplever du størst succes med ift. søgemaskineoptimering? :-) |
Wordpress er i hvertfald super nemt at overskue og redigere hvis der skulle være evt. småfejl ... |
Hvis det skal være let at komme i gang ville jeg vælge WordPress, med forholdsvis få ændringer er WordPress ganske fornuftigt. |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Hvis man bruger Umbraco så afhænger alt af den der står for SEO delen. Så der vil jeg sige at det er fuldt ud samarbejdsvillig |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Når du vælger CMS så er det vigtigt med et godt SEO Plugin. Til wordpress bruger jeg Rank Math, som hjælper dig meget hen af vejen. Men derudover er det jo lige meget hvilket CMS system du vælger, hvis du ikke Søgeoptimere på siderne. Både med SEO optimere tekster og tags og meta. |
Ud af boksen er TYPO3 CMS SEO-klar. WordPress er også super godt, men kræver et SEO-plugin (enten Yoast SEO eller Rank Math) og nogle indstillinger for at være SEO-klar. Af mange andre årsager er WordPress nok nemmest at gå til, og da det er det mest udbredte system i verden, så er det også nemmest at finde gode gode plugins og professionel hjælp i dette system. |
Mvh Henrik Andersen
WordPress med Rank Math plugin installeret uden tvivl. |
Kristian Ole Rørbye