Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg produktet til større forhandler?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kloge hoveder :)
Jeg vil gerne hjælpe en importør af græske olier og oliven med at få hans produkter videre ud. Han har skabt et brand, men sidder lige nu fast i blot at sælge igennem hans hjemmeside samt et par små oste/vinbutikker.
Hans ønske er at få varerne ud til fx. Nemlig.com, Salling Group, Helsam ect.
Han er blank, og jeg er blank - hvordan får han sit produkt ud til de store forhandlere?
Hvad kræver det reelt?

Jeg forestiller mig, at der ligger mere i det, end blot at tage telefonen og sige "Hej, jeg har et lækkert produkt. Hvad siger du til at samarbejde?". Hvordan fungerer foreberedelserne og det økonomiske aspekt?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ike helt galt, at du skal have fat i købsansvarlige. 
Du skal inden undersøge hvor I ligger på markedet rent prismæssiigt - de købere du nævner køber ret billigt ind og skal holde en vis margin (og jeg kan ikke tallet for oliven olje)

Så vil det være godt, hvis du har fine anmeldelser fra kunder - men det er IKKE let at komme ind hos de store, så der er meget fodarbeejde, få skaffet sig adgang til ansarlig beslutingstager og overbevise om, at lige jeres olie, SKAL med i deres sortiment

Check marked, check priser - håb nogen ved hvad f.eks nemlig generelt skal kunne have i margin og så - hørdt forarbejde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)