Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2-delt webshop med salg til EU og Nord Amerika

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i havde en webshop med fx 10 varer, hvor af de 4 af dem havde en vægt som gjorde at man kunne sende dem til US/Canada, hvordan vil i så bygge den webshop op?

Hvordan vil i synliggøre overfor potentielle kunder fra US/Canada at der faktisk kun er nogle af varene på siden de kan købe men ikke alle

Eller vil i lave 2 webshops på en én hjemmeside?

Sagen er at jeg har nogle varer jeg sagtens kunne sende over til US/Canada, men jeg har også nogle hvor det er komplet umuligt, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg lige skal håndtere besøgende fra hhv EU og US/Canada

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lade kunden lave et landevalg. Evt se på IP adresse og hvis det ser ud som om det er udenfor EU så lave en popup hvor kunden kan bekræfte sit land. Du skal selvfølgelig ikke tvinge kunden til at vælge, men hvis man så senere skriver en adresse udenfor EU med en forkert vare i kurven må du jo bare stoppe salget.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville inddele trafikken i om de er fra Europa eller Amerika og dernæst så ville jeg lave et script som simpelthen blokerede for at Amerikanerne kunne se de varer som de ikke kan bestille. Det er ret nemt at lave og jeg kender flere indere der ville lave den slags gratis. 

Mvh. 

Lurks.

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysan

Det kan du gøre i WooCommerce, hvor du vælger hvilke lande hver vare skal kunne sendes til. Den del opsættes som en del af dine Shipping-indstillinger på produktet :)

//Mathias
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)