Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Wordpress Webhotel ville I anbefale ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg oplever med mit nuværende webhotel at der kan gå næsten 1 min fra jeg tilmelder et nyt link til det bliver godkendt.

Det er som regel værst den første gang jeg logger ind og derefter fint nok.

Her ved 1 tiden var det så helt galt, ville oprette et test link og fik for første gang denne meddelelse: (snurrede bare uden der skete en disse)

"Request Timeout
This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increase 'Connection Timeout'.
"

Mit webhotel siger det må være en af mine plugins eller mit tema som påvirker mit site.

Men har svært ved at tro det kan påvirke så meget og har fået lyst til at teste af med en ny webhotel udbyder men hvilken ?

Der skal helst følge gratis SSL med.

Hvilken webhost ville I anbefale til LinkCentralen.dk ?
Det er vel bedst at det er et dansk webhotel når det et dansk site ikke ?

Mit site skal helst køre php 7.4 da 8.0 ikke virker.

Vil helst ikke nævne hvilken webhost jeg har ,men vil du vide det kan du se det hos Dk-hostmaster


Ps. Vil helst ikke betale mere end ca. 60 kr pr måned.



 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LinkCentralen.dk:
Mit webhotel siger det må være en af mine plugins eller mit tema som påvirker mit site.


Men har svært ved at tro det kan påvirke så meget

Plugins i WP er "berømte" for at kunne påvirke kernesystemet i negativ retning - det kommer an på hvilke og hvor mange plugins du har. Grunden er den måde folk laver deres plugins på og det kan spænde vidt fra professionelt til amatør.

LinkCentralen.dk:
Det er vel bedst at det er et dansk webhotel når det et dansk site ikke ?

I gamle dage var det sådan men med de forbindelse som vi har idag så tvivler jeg stærkt på at det er nødvendigt.

LinkCentralen.dk:
Ps. Vil helst ikke betale mere end ca. 60 kr pr måned.

Hvis jeg skulle rådgive dig så vil jeg anbefale dig at teste Microsoft Azure eller Amazon Web Service med en version. Du kan teste dem gratis i en periode.

Selv er jeg gået fuld cloud på mine ting og det koster lidt mere men man vinder SÅ meget mere på hastighed og oppetid.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gider I tilføje nogle test links https://linkcentralen.dk/tilmeld-link/

Bare skriv f.eks - testlink1, tekstlink2,testlink 
Link: https://tester.dk

Fortæl mig så hvor mange sekunder der går fra linket er tilmeldt til den popper op med SUCCES.

Det svinger meget lige nu var den kun 2 sekunder om det. 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 6. Apr 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Unoeuro eller hvad de hedder idag er fine
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra det du skriver, så kunne det godt tyde på at din nuværende udbyder har fat i noget. Hvis der er noget der driller kan det sagtens være temaet eller et plugin der ikke er koden optimalt. Alene det at du skriver at du skal bruge en gammel php version tyder ikke godt. Så det ville bestemt være værd at tjekke om der noget der kan optimeret på din WP installation. Hvis det er her problemet ligger, hjælper det stensikkert ikke at flytte til en anden udbyder.

Når det er sagt, så er de billigste (og dårligste) udbydere ofte strikse (og fedtede) med timeout limits og ressourcer generelt.

Et par rigtig gode (og forholdsvis billige) udbydere med dansk support er: Hosting4real, DuelHost og NordicWay. Det er de 3 bedste i den billige ende efter min mening. Jeg driver selv ca. 850 affiliate-sider i WP, så jeg har prøvet langt de fleste danske udbydere, og ovenstående 3 performer rigtig godt til prisen. Hos hosting4real kan du også få mere power ved at vælge et større pakke. 

Skal du bruge endnu mere power, så kan du også være en VPS eller endda dedikeret hosting, men for ca. 60 kr. pr. måned, så ville jeg nok kigge på hosting4real. Måske kan du også få glæde af at undersøge mit blogindlæg om WordPress webhoteller her.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Skal du bruge endnu mere power, så kan du også være en VPS eller endda dedikeret hosting, men for ca. 60 kr. pr. måned, så ville jeg nok kigge på hosting4real. Måske kan du også få glæde af at undersøge mit blogindlæg om WordPress webhoteller her.

Og vi har endda et nyt type webhotel, som er vores eget udviklet, som implementere langt de fleste bruglige funktioner fra cPanel (undtaget lige staging/kloning af WP sider.. Arbejder på en løsning) - det er billigere, og kan give flere domæner hvis der er brug for det også :) Og så er det mere fleksibelt generelt fremadrettet, da vi netop kan tilbyde dedikeret ressourcer billigere/nemmere ved et kontrolpanel.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som et problem med et af dine plugins. Dette kan i høj grad få ens WordPress hjemmeside til at hænge, især hvis nogle af dine plugins linker til eksterne scrips. Det er dog nemt at teste, gå blot ind og de-aktiver dine plugins et ad gangen.

I enkelte tilfælde kan det også skyldes dit tema, dette testes ved at aktivere et af standart WordPress temaerne.

...og sørg altid for at bruge en nyere version af PHP, at alle dine plugins er opdateret og at der stadigvæk bliver opdateret og rettet fejl på dem (det kan du se på https://wordpress.org/plugins/) :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har lige test og det to ikke mere en max 1 sec. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den køre fint pt nu ja, om det så er pga en SEO gut der hjælper mig lidt eller om min webhost har været igang ved jeg ikke. Håber det holder sådan :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. dog kan det lige så godt være et eller anden plugin i wp der laver ballade. pt tro jeg ikke det er din udbyder. nærmer dårlig kode et eller anden sted. 

men hvis det køre er alt jo godt til næste gang Big Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)