Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er virkelig bange for at lave falsk markedsføring. Hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg er ved at starte en one-product-store, og mit ønske er at skrive
"Har du prøvet den nye..*produkt*.."

Men produktet er ikke som sådan nyt.
Det sælges ikke på det danske marked (på nettet, har heller aldrig set en sådan i en butik). Dog sælges der et lignende produkt i en ældre udgave.
Derudover sælges produktet i Asien og USA. Muligvis også i nogle lande i EU - har kun tjekket nogle få.

Så må jeg overhovedet skrive "har du prøvet den nye..."?
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du overtænker det for meget. Hellere bare kom ud med det, og lær af dine fejl løbende. Din version af produktet vil jo altid være ny, så det er intet problem.

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjaa i betragtning af at Netto har haft fødselsdag hele marts måned, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Du kunne jo også skrive noget i retning af "Nyhed på det danske marked, Det velkendte produkt fra USA kan nu endelig fås i Danmark" Så får du også noget positivt ud af det.

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Disclaimer: Jeg er ikke ekspert på området

Jeg tror, som en anden også skriver, at du måske overtænker lidt. Jeg tror ikke, at fordi du skriver lidt friskt, at flere personer straks tænker "han skrev nyt? Så må vi sgu i retten". Der kan selvfølgelig altid være en derude der ikke har bedre ting at tage sig til, men jeg finder det tvivlsomt.

Hvis det endelig er noget du har svært ved at slippe kan du gøre to ting:

1) Undersøge hvad en bøde i så vil være. Ofte kan det hjælpe at tænke et scenarie helt ud i worst case, og så vurdere om det rent faktisk ville være så slemt, hvis det endte der

2) Overveje en anden, lidt mere vag, formulering

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)