Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optælling af varelager i WooCommerce

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Sep 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have talt mit lager op, men det er noget af en opgave i woocommerce. Er der nogen der kender til en simple løsning med at kunne optælle mit varelager, så jeg kan finde ud af, hvor meget der ligger for i værdi?

Det virker meget manuelt, da jeg kun kan overføre varebeholdning til excel, hvor der så står omkring 1200 produkter med varianter men ingen priser. Det kommer til at tager meget lang tid for at finde værdien af mit varelager på den måde.

Det skal bruges i forbindelse med evt salg af virksomhed.

Håber der findes en bedre løsning eller evt en plugin

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

 

Hvis du har anført indkøbsprisen på dine varer i woocommerce, kan de også eksporteres til excel. der findes flere plugins til eksport, eksempelvis CSV/XLS Exporter. 

Hvis du ikke har anført indkøbsprisen på hvert varekort er der kun den hårde vej, hvis det skal være en helt korrekt optælling. Ellers kan varelageret vel vurderes til salgsprisen fratrukket din sædvanlige / gennemsnitlige fortjeneste.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Sep 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg har ikke anført indkøbspris, så jeg må jo så gå den hårde vej :-) Men ja jeg kan selvfølgelig gøre som du skriver med salgsprisen fratrukket div

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke:
Det skal bruges i forbindelse med evt salg af virksomhed.

Det skal vel også bruges til afslutning af regnskabet :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Sep 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig...så derfor ville det være rart at jeg kunne trække nogle tal over i excel og derefter regne kostprisen ud...det andet er virkelig gammeldags og bøvlet. 

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke:
Det skal bruges i forbindelse med evt salg af virksomhed.
det skulle du vel også bruge 31/12 til lageroptælling - hvor lagerværdien uden moms - til indkøbsværdi for hver vare jo skal flyttes fra udgift i drift (varekøb) og ned til varelager i status. 

Ellers har du jo et alt for lavt resultat til skat og får et alvorligt problem, så den tælling skal jo ske ved HVER regnskabsår - år 1 ved at hele lagere flyttes fra udgift - og følgende år ved at lager reguleres til den ny optælling
IVÆRKSÆTTER - Blog for dig der vil være selvstændig: Varelager er ikke en udgift (johnhannover.blogspot.com) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Sep 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er løst 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)