Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er acceptabelt for en medarbejder at "finde sig i"

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person
Thomas1974:

Jeg tilhører gruppen, der siger du bør finde et andet arbejde. Man kan diskutere om det er rimeligt eller ej, men når du ikke synes det, så kom dog videre, der er jo msser af job at få og denne situation er ikke god for hverken dig eller firmaet.

Jeg har i øvrigt masser af gange oplevet initiativ og interesse blive belønnet med en forfremmelse - er det en garanti, nej. Jeg har dog aldrig set negativitet og brok belønnet.



Nu er det nok næppe brok, at have en vis standard og endvidere UNDERSØGE sine rettigheder samt spørge om råds til disse. Ligesom det ej heller er brok, at HAVE rettigheder. Det er ufatteligt, at man i en tid som denne kan kalde unfair behandling for brok.

Det er hvad jeg kalder en mentalitet af får. Fordi det er "normen" overalt, så bliver det pludselig korrekt? Det er en så vanvittig attitude, at man skal lade sig udnytte "fordi det bliver alle andre også".

Nu vil jeg lige påpege, at jeg HAR sagt op. Det var et lortearbejde uden lige. Hertil vil jeg lige påpege, at der de seneste 30 dage er landet i alt 11 opsigelser. Men i har nok ret allesammen. Det er nok medarbejderne den er gal med.

Måske man bør sætte sig LIDT ind i hvordan tingene reelt hænger sammen i Danmark, for det er sgu ikke så fryd og gammen som mange gør det til.

Får.
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig positiv attitude, det skal du nok komme langt med. 

Good luck!

Tilmeldt 14. Mar 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas1974:

Dejlig positiv attitude, det skal du nok komme langt med. 


Good luck!



Husk, at jeg sagde bi-job. Jeg skal nok komme langt. Jeg ved nu, at ansættelsesforholdene hos visse virksomheder er yderst dårlige - lidt som et sminket lig. Jeg ved nu, at der er mennesker der rent faktisk supporterer dårlige arbejdsforhold og kalder de som påpeger det, for brokrøve og smålige.

Måske det har noget at gøre med deres egen attitude omkring deres eventuelle egne ansatte?
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det hele. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft min andel af skodjobs da jeg var yngre. Jeg har f.eks. stået en hel dag i infernalsk larm på et trykkeri som desværre ikke havde høreværn til virkarerne. Jeg ville i dag ønske jeg havde modet til at skride dengang, men pligtopfyldende som jeg var, holdt jeg ud og kom igen dagen efter. 

Det findes vitterligt mange dårlige arbejdsgivere, og det bedste råd herfra er at tage en uddannelse eller skab en økonomisk situation som gør dig uafhængig af den slags mennesker.

Men fedt at du siger fra.

Fra Farum
Tilmeldt 28. Mar 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu med prisstigniner på alting, hvad er så acceptabelt at finde sig i? 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)