Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iMARKETING No Cure - No Pay Salg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg har et par gange skrevet i nogle tråde herinde, at vi godt kunne finde på at levere No Cure - No Pay løsninger for vores kunder. Da vi stadig får henvendelser fra interesserede, har jeg nu fået sat en side op som fortæller om konceptet.

Vi er meget interesseret i at få tibagemeldinger på konceptet:

Er det forståeligt?

Hvad falder dig umiddelbart ind når du læser det?

Mangler der information?

Andet?

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:49

Hej Christian

Jeg syns det virker rigtig spændende, og bestemt os noget som jeg måske ville kunne finde på at bruge.
Når jeg sidder og læser jeres information, mangler jeg måske lidt priser at gå efter, normalt siger man at hvis folk ikke vil oplyse hvad det koster er det fordi det er dyrt.
måske et ekempel for fx xxx antal kr får du dette, fordi jeg må tilstå at jeg ikke rigtig kan se hvad og hvor meget jeg får for mine penge ved jer.

En anden ting, overvej at smide et billede på jeres/din side af jer selv, det er altid rart at vide hvem man handler med og jeg syntes det virker mere troværdigt :)

Just my 5 cents :)

/ Torben

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:40

Hej Torben.

Tusind tak for din gode tilbagemelding.

Det kan jeg bruge til noget Yes

Det er lidt svært at komme med priser, da vores eksisterende projekter aht. vores kunder kører i "stealth mode". Der tjener jo hverken kunden eller os at vi bruger dage på at udvikle en salgsmaskine til en kunde og herefter offentliggører for hele verden, at her er en sådan maskine.

Men jeg kan godt se pointen, så jeg vil beskrive mere omkring, hvad vores kunde får ud af samarbejdet og komme med nogle garantier i retning af, at vi skaffer kunderne til en lavere pris end de selv kan.

Jeg havde også hørt det med billedet fra een af vores eksisterende kunder, så nu får vi dem sat på.

Som sagt: Alle tiders feed-back Smile

Venlig hilsen, Christian

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:08

Hej Christian

Jeg synes også servicen er interessant. Mit eneste issue er, at de her kundeemner - de kan vel svinge i kvalitet. Nogle er bare mildt interesseret og andre er meget interesseret.

Jeg tænker måske en kombinationsmulighed, en pris for kontakten plus en bonus hvis det bliver til et salg. For kunden, mig, så handler det om reducering af risiko og opnåelsen af en win/win situation. Som du selv skrive, prisen skal være sjov for begge parter - det har jeg meget respekt for.

Men hvad koster det?

Jeg har gået længe og luret på noget hjælp med salg. Som mange, så har jeg det svært med det første opkald - men derfra, så har jeg/vi et super produkt jeg stort set kan sælge til de fleste.

Jeg tror man netop kunne gøre sig anderledes i markedet ved at gøre priserne gennemskuelige på hjemmesiden - ellers så shopper kunden bare videre til lignende butik. Men jeg er også med på din problematik i dette tilfælde...

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om det. Du må gerne kontakte mig på Peter@Imaginess.dk , hvis du har lyst. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:36

Har netop sendt dig en mail for mere info.

Mvh

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:43

Jeg vil da gerne have samme info :)

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:37

Hejsa, jeg er også interesseret i at høre mere om No Cure - No Pay muligheden, vil gerne modtage informationer på co@ovesenzone.com

Ser frem til at høre fra dig

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:03

Tak for den store interesse.

Jeg har nu sendt emails til alle, der er blevet bedt om at blive kontaktet...

Venlig hilsen,
Christian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)