Hej alle Aminoer. Jeg har et par gange skrevet i nogle tråde herinde, at vi godt kunne finde på at levere No Cure - No Pay løsninger for vores kunder. Da vi stadig får henvendelser fra interesserede, har jeg nu fået sat en side op som fortæller om konceptet. Vi er meget interesseret i at få tibagemeldinger på konceptet: Er det forståeligt? Hvad falder dig umiddelbart ind når du læser det? Mangler der information? Andet? Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian
Jeg syns det virker rigtig spændende, og bestemt os noget som jeg måske ville kunne finde på at bruge.
Når jeg sidder og læser jeres information, mangler jeg måske lidt priser at gå efter, normalt siger man at hvis folk ikke vil oplyse hvad det koster er det fordi det er dyrt.
måske et ekempel for fx xxx antal kr får du dette, fordi jeg må tilstå at jeg ikke rigtig kan se hvad og hvor meget jeg får for mine penge ved jer.
En anden ting, overvej at smide et billede på jeres/din side af jer selv, det er altid rart at vide hvem man handler med og jeg syntes det virker mere troværdigt :)
Just my 5 cents :)
/ Torben