Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter råd og hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvem er jeg?

Jeg er en ung fyr på 23 år og uddannet som markedsføringsøkonom og arbejder fuldtid som account manager. Jeg har altid haft interesse for iværksætteri, forretning og innovation og har tideligere startet en virksomhed op, da jeg var 18 år. Hele processen var rigtig spændende, og hold dog op, hvor blev jeg klog på det! På så mange punkter, led og nye områder.


Hvorfor skriver jeg?

Jeg skriver fordi, at jeg er fuldt i gang med mit iværksætter projekt - en e-learningsplatform til køreskoler og køreelever.

I løbet af tiden fra da jeg startede mit første start up fra da jeg var 18 til 23, har jeg haft mange ideer. Jeg har endelig taget mig sammen, og føler at det er det rette nu. Jeg kan til tider være meget forvirret omkring hvorvidt jeg gør det rigtigt eller forkert fordi jeg er alene om det.

Så derfor er jeg meget nysgerrig over om hvorvidt der er nogen steder som tilbyder iværksætterhjælp og om det er noget som skaber værdi?

derudover vil jeg høre, hvordan jeres erfaringer er/var med jeres første start-up?

Tak på forhånd, og rigtig god weekend!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener om der er steder at hente penge til en opstart så nej generelt - men der er masser af iværksætterfora her og på facebook  og foreninger som mod betaling kan yde mentor hjælp - dem kan du søge på facebook sider som Iværksætter netværk m ff

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gokm8
Du kan få et gratis møde med dit lokale Erhvervshus.
På Erhvervshuset Hovedstaden's hjemmeside, skriver de: "Erhvervshuset Hovedstaden giver dig overblik gennem kompetent og uvildig vejledning om alt, hvad der er forretningskritisk for din drift og vækst. Erhvervshuset er til for alle virksomheder i hovedstadsregionen."
Erhvervshusene rundt omkring i landet har lidt forskelligt fokus, men ens for dem alle er, at de står klar til at yde hjælp til nystartede virksomheder.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gokm8,

Fedt at du allerede har stiftet bekendtskab med at starte din egen virksomhed så det hele ikke er helt nyt for dig.

Men årsagen til at jeg finder det her opslag relevant er fordi jeg arbejder hos Startup Central som er et netværk samt en værktøjskasse hvor du får adgang til diverse skabeloner samt forretningsplan & pitchdeck :) 

Hertil skal de også siges at du vil få adgang til over 80 erhvervsfolk som kan være med til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre med projeketet.

Jeg tager meget gerne en uforpligtende snak med dig omkring vores platform og om hvordan vi kan hjælpe dig :)

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)