Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder til hjemmeside(r)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Her er nogle royalty free billeder: http://www.nwyhstockimages.com/default.aspx
 
"images available to download for free.

Our fully searchable database allows you to find imagery to match any of today¹s key management buzzwords. We believe it to be fully comprehensive and unique in its no nonsense portrayal of daily office life.

NWYH Stock has been created by NOWWASHYOURHANDS LTD as a gift to the design world. We believe it rivals Getty and Tony Stone in its comprehensiveness and provides a refreshing antidote to the hackneyed imagery currently in circulation.

All photographs have been modelled by real NOWWASHYOURHANDS employees on location in West London. No staff members were hurt in the production of this collection."

 

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Et link til en ret omfattende liste af sites hvor der er royalty free fotografier:

alvit.de

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
All photographs have been modelled by real NOWWASHYOURHANDS employees on location in West London. No staff members were hurt in the production of this collection.''

Se, det er humor . Gad hvad historien bag støttekraven er?
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/14/2006 9:09:01 AM
Forfatter:Morten Bock
Hej aminoer
Har I nogle gode tips til hvor jeg kan finde billige eller gratis royalty-free billedsamlinger som jeg så kan købe til mit eget firma, og bruge til mere end én kunde? Så vidt jeg kan se på gettyimages.com, så akn man købe et royalty free billede, og bruge det i op til ti firmaer. Er det korrekt?


Hvor køber I jeres fotos? Og hvad er en rimelig pris for noget brugbart fotomateriale?


Håber I har nogle gode idéer.

/Morten
Jeg bruger næsten kun billeder, jeg selv har fotograferet,
og bruger lidt (eller meget) tid på at behandle dem med grafikprogrammet Gimp.
Henning Buddig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget enig i, at fotos på en hjemmeside gør en forskel - hvis de gør en forskel. Personligt bryder jeg mig ikke om den type upersonlige "Microsoft Fotos," som alle og enhver kan benytte kvit og frit.
 
Når virksomheden ikke vil betale ret meget - hvad er så dét. Prøv at kontakte en fotograf som kan bruge 1-2 timer på at tage nogle fotos i og af virksomheden og den medarbejdere, og det tilsvarende antal timer på at behandle billederne til webbrug.
 
Eller tag et kig på http://www.fotomedia.se/

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo meget an på, hvad billeder skal bruges til.

Hvis de skal illustrere noget tekst og præsentere virksomheden, så duer stockphotos (lager-billeder?) ikke. Men hvis det handler om at tilføre siden et grafisk element, der kan løfte og give lidt liv og spænding, så kan de være fine nok.
 
Jeg har flere gange brugt dem til baggrunde og underlæg til design-elementer. Sidder man om vinteren og skal designe nytter det ikke noget at sige til kunden at han altså ikke kan få sin solsikkemark før til spetember, vel?
  Og når man så ikke har det store projekt - eller specifikke krav til størrelse eller geografi på ovenstående fuglefrøsdyrkning - så kan de være en rigtig god hjælp!
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)