Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterrejse til Spanien - kan jeg komme afsted?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle i "Cafe og hygge"

2 Pfizer vacciner er nok til at rejse til Spanien, ikke sandt? (er kommet i tvivl) men kan læse at hvis sidste stik blev givet mindre end 270 dage fra afrejsedag,så er det stadig gyldigt. (og jeg fik 2. skud i juli) Har jeg ret? Det som forvirrer er, at mit danske Coronapas jo ikke virker - da jeg ikke har 3. skud.
Så oprindeligt troede jeg at jeg skulle have taget en test før afrejse, men det modsiges flere steder på nettet, hvor der opereres med 270 dage fra sidste 2. skud.
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellige lande (herunder dele af Spanien) har forskellige regler, så check her: https://reopen.europa.eu/da

Print evt. dansk bevis for vaccination 1 + 2.

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.
Så er vi blevet så meget klogere...:o
Der står:

"Rejsende, der er indehavere af et "EU's digitale covid-certifikat" (EUDCC), kan indrejse i Spanien, hvis det indeholder en af følgende:
Bevis for fuld vaccination"

Ingen steder figurerer hvad fuld vaccination er, er sikker på at hos Mette Frederiksen er den 3 vacciner, derfor er coronapasset ugyldigt ved kun to vacciner.
Men muligvis er det kun 2 vacciner...

Så er vi blevet så meget klogere...
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ringer du ikke til den spanke ambassade og spørger dem? 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Corona-pas app’en, og vælg EU-versionen.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kirsten E:

Tjek Corona-pas app’en, og vælg EU-versionen.




Tak! men fandt ud af dette via Facebook gruppe for lidt siden - var ikke klar over at der var en forskel mellem DK coronapas og EU pas,
således at den danske er ugyldig, men EU passet er gyldigt :-)

igen: ekstremt dårligt kommunikeret ud af myndighederne - angiveligt tænker jeg for at vi ikke måtte opdage, at man kunne rejse i hele EU med to vacciner, men fik kun lov til at spise på restaurant i Aalborg med 3 vacciner.. :-(
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes måske frem for dine egne konklusioner du skulle teste hvad alle let kan læse fra nettet - om både to og 3 stik - afhængig af tid siden 2 stik (270 dg ellers krav om 3.) - og MEGET tydeligt angivet ved en supersimpel søging- men det er jo lettere at få amino til at svare, og så sidde fast i lufthavnen ved ankomst https://spanien.um.dk/rejse-og-ophold/nycoronavirus-covid19 

sorry

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)