Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Event bureau med unikt speciale - Adskillige opstarts spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

Jeg har en unik indsigt i et niche marked på event markedet, både i Skandinavien, men også i Europa, hvorved jeg er i opstarts-fasen af at ville etablere et event-bureau, som går efter at skabe unikke og skræddersyede events, med særligt fokus på brugeroplevelsen. 

Dog er jeg i tvivl om nogle helt basale ting, først og fremmest, er det tilladt at drive/opstarte en virksomhed, som i starten ingen profit har, og samtidigt stadigvæk være på dagpenge, eller er det i konflikt med om man står til rådighed for arbejdsmarkedet?  

Jeg har data til at understøtte både demografien og andre vitale data for at finde en præciseret målgruppe, samt deres potentielle disponible indkomster. Udover, at jeg praktisk selv har erfaring og passion indenfor denne unikke del af markedet. 

Hvor finder man eventuelt potentielle samarbejdspartnere i form af medstiftere, og investorer, såfremt man ikke har nogen i eget personlige netværk, som har en interesse eller viden indenfor det at være iværksætter

Der vil umiddelbart være meget få opstartsomkostninger ift. til opstarten af virksomheden, og det nødvendige udstyr til driften af virksomheden - Dog stadigvæk for store udgifter til at jeg i skrivende stund selv kan investere det hele, da pandemien har haft en stor konsekvens for den personlige formue. 

Er der nogle erfarende event folk, som har nogle tips og tricks, feedback til hvilke fælder man skal undgå som begynder, eller andre faldgruber, som man ikke umiddeltbart tænker over eller har viden om? 

Alt feedback og konstruktiv kritik modtages med kyshånd!  

Mvh.
Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Hvor finder man eventuelt potentielle samarbejdspartnere i form af medstiftere, og investorer, såfremt man ikke har nogen i eget personlige netværk, som har en interesse eller viden indenfor det at være iværksætter?
sagt ligeud - det gør man ikke uden for eget netværk, før man har bygget noget op der beviser sin klare indtjening

Rasmus:
Dog er jeg i tvivl om nogle helt basale ting, først og fremmest, er det tilladt at drive/opstarte en virksomhed, som i starten ingen profit har, og samtidigt stadigvæk være på dagpenge, eller er det i konflikt med om man står til rådighed for arbejdsmarkedet?  

ja nyt CVR under dagpenge vil stoppe dagpenge omg - Får du job, så kan du til gengæld jo, alt andet lig, godt rode med det andet i fritiden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)