Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. Arbejdstøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man som selvstændig exam. berider trække arbejdstøj fra. Det drejer sig f.eks. om ridebukser, jakker, støvler. Dette bruges jo kun arbejdsmæssigt, men det er lidt uklart, når jeg søger hos Skat

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, og ja det er en gråzone, jeg har været inde og læst diverse domme. Men de fleste rider faktisk ikke privat, de underviser og køber så selv heste til videresalg, som bliver bogført til indkøbspris og senere salgspris. Så tøj er sjældent brugt til privatbrug. Og man sætter jo ikke logo på disse jakker, bukser og støvler, så SKAI åbenbart kræver- Men hvis man tager med det med i regnskabet og der kommer kontrol, kan der vel ikke ske andet end det skal ombogføres eller hvad. Man kan jo argumentere for brugen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mugge:

Tak John, og ja det er en gråzone, jeg har været inde og læst diverse domme. Men de fleste rider faktisk ikke privat, de underviser og køber så selv heste til videresalg, som bliver bogført til indkøbspris og senere salgspris. Så tøj er sjældent brugt til privatbrug. Og man sætter jo ikke logo på disse jakker, bukser og støvler, så SKAI åbenbart kræver- Men hvis man tager med det med i regnskabet og der kommer kontrol, kan der vel ikke ske andet end det skal ombogføres eller hvad. Man kan jo argumentere for brugen

næppe  men det vil givet blive set før eller siden ved kontrol og ses det groft uagtsomt (hvad det giver gør) kan de gå 10 år tilbage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)