Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Er det dig jeg leder efter? Jeg står og mangler en person med erfaring inden for software. Der er tale om en person, der kan bygge hjemmesider fra bunden og ønsker at starte et nyt projekt. Projektet omhandler et bookingsystem mellem ekstern virksomhed og kunden. 

Er det dig jeg leder efter? Så skriv endelig til mig, så kan vi tage en snak og se, om vi kunne være et match. 

Der er tale om en hjemmeside, som skal fungere som bookingsystem. Det minder lidt om Just Eat (ikke ment som en sammenligning, men mere konceptet). På den ene side er pizza resturanterne, på den anden kunden. Vi står blot for bookingen mellem de 2 parter. Fremfor pizza, så er det indenfor sportensverden. 

Hertil kommer nogle mindre features, som gerne skal komme på også. Men hovedformålet er at lave en hjemmeside, hvor kunden kan booke igennem. 

Hvis det lyder interessant, vil jeg meget gerne tage en længere snak, hvor vi går meget mere i dybden og kommer mere konkret rundt :) 

martinmadsem@me.com

Tilmeldt 15. Jan 22
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Du burde nok uddybe (rigtig meget), så du får det korrekte match.

Der kan være lang vej fra "bygge hjemmeside fra bunden" til "bookingsystem".
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det har du naturligvis ret i :)  

Der er tale om en hjemmeside, som skal fungere som bookingsystem. Det minder lidt om Just Eat (ikke ment som en sammenligning, men mere konceptet). På den ene side er pizza resturanterne, på den anden kunden. Vi står blot for bookingen mellem de 2 parter. Fremfor pizza, så er det indenfor sportensverden. 

Hertil kommer nogle mindre features, som gerne skal komme på også. Men hovedformålet er at lave en hjemmeside, hvor kunden kan booke igennem. 

Hvis det lyder interessant, vil jeg meget gerne tage en længere snak, hvor vi går meget mere i dybden og kommer mere konkret rundt :) 

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal det kodes op til noget hardware som ved f.eks just-eat?, har du gjort dig nogle tanker omkring kodesprog?

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super uskarp i it-delen. Så jeg har slet ikke taget stilling til kodesprog. For at være ærlig kender jeg ikke forskellen på de enkelte. 

Men det skal bygges som bookingsystem, hvor der bookes direkte gennem vores site. 

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, søger du en partner til projektet eller en medarbejder/freelancer?

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på, hvad der passer bedst for begge parter. Personlig er jeg mest til en partner, men er åben for begge muligheder 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du har ca. 2% chance for at lykkes med dit projekt, og ca. 98% chance for at det aldrig kommer til at lykkes.

Jeg skriver ikke dette for at tage modet fra dig, og skriver det ikke for at sige at du ikke kan. Det er bare min erfaring fra over 20 år som iværksætter, software udvikler, projektleder og meget andet. Jeg håber inderligt at du er blandt de 2% der lykkes.

Projekter uden en teknisk founder/co-founder har det generelt svært, når det drejer sig om tekniske platforme som går ud over hvad diverse CMS og e-commerce løsninger kan klare med lidt plugins og lidt tilpasning. 

Problemet er, at enten er det for dyrt at få udviklet en platform ordentligt fra bunden (fordi det er et stort arbejde), og ligeledes dyrt at holde den kørende (fordi alt er specialudviklet), eller også mister en partner som arbejder gratis lysten, har ikke tid nok, har ikke kompetencer eller tiltrækkes af andre muligheder og dropper derfor dit projekt. 

Hvad gør man så i dit sted, giver op? NEJ!

Det bedste du kan gøre er at få lavet et MVP - minimum viable product - hvilket vil sige den mest skrabede version der vil kunne fungere nok til at du kan starte med at få brugere. Denne MVP kan være en midlertidig løsning som måske består af flere eksisterende systemer koblet sammen, så de kan give den nødvendige funktionalitet. Denne MVP vil enten helt eller delvist blive skrottet senere, men det er bedre at bruge lidt penge på at komme fra land, og så investere penge i at gøre det rigtigt fra bunden efterhånden som der kommer brugere på, og der bliver genereret lidt indtægt. 

Hvis du har en MVP som rent faktisk er online og har bare en smule brugere, er det også langt mere interessant for udviklere at blive en partner i dit startup.

Med tiden vil du hade din MVP fordi det føles den er holdt sammen af gaffatape og ståltråd, men du vil være glad for at du kom online, i stedet for at have brugt 100.000 kr. eller mere på et projekt, som aldrig kom online, fordi du ikke kunne/ville smide flere penge efter din udvikler. Eller fordi din partner droppede dig fordi der var for meget arbejde og for lang udsigt til en payday. 

Strik en løsning sammen af Wordpress, Twilio, Zapier etc. Det er langt billigere at hyre en udvikler til at lave sådan en integration og en pæn brugerflade, end at få det lavet fra bunden.

Held og lykke med projektet!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

2% chance for at projektet lykkes er nok højt sat :-)


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Lauge:
2% chance for at projektet lykkes er nok højt sat

Med mine 25 års erfaring som udvikler så må jeg nok give dig ret..... 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)