Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart på Shopify platformen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er meget tæt på at kunne lancere mine produkter, men skal lige have styr på hele ecommerce seup'et.

Jeg regner med at bruge Shopify og har to spørgsmål:

1. Shopify tilbyder ikke en email service, ergo skal jeg finde en extern og tænker at bruge Zoho mail, da den er forholdsvis billig og bliver anbefalet et par steder. Men er det den rigtige, eller har I et bedre forslag.

2. Jeg kan se at Shopify tilbyder discounts på shipping. Men det ser ud til at det primært er til shops i US. Er det rigtigt forstået? Jeg regner med at bruge GLS da de kom med det billigste tilbud (har snakket med GLS og Bring). Mine pakker vejer omkring 20 kg. er ca 140x80x20 cm. Har I et bedre forslag/erfaring?

God aften

Kasper

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør det lige kort:

- Skift til Klaviyo fremfor Zoho mail. Klaviyo er klart den bedste ecommerce platform, og lige præcis til Shopify er det med længder den bedste. (Klaviyo blev i første omgang lavet kun til Shopify). De har de bedste integrationer, og du kan opsætte de mest relevante avancerede flows på 1/4 af tiden som det tager i andre email platformer.

- Overvej Webshipper eller Shipmondo. Håndteringen af bestilling og print af labels gør det langt nemmere ved disse platforme.

Tilmeldt 24. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse, tak for dit "korte" svar, synes nu det var meget givende. Jeg vil helst have en fast pris på så mange af de services jeg bruger og Klaviyo ser super godt ud, men kommer helt sikkert til at sende mange mails frem og tilbage hvilket kunne resultere i, at prisen stiger. 

Har lige haft en dialog med Shipmondo, det ser ud til at de har nogle ret favorable aftaler med de forskellige leverandører. Tak.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler ikke per mail hos klaviyo, men ud fra antallet af subscribers. Jeg mener endda det er gratis, hvis du har under 500 subscribers på din email liste, og første step er 20 dollars om måneden.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 22
Indlæg ialt: 5
Fra  Helus Marketers Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaspera.

Jeg kan se, at du er i gang med at lancere en ny webshop på shopify og jeg ville bare høre om du havde styr på markedsføringen ifm.? :)
Her tænker jeg på SoMe osv. Har du haft det i tankerne? :) Hvis ikke, så vil jeg gerne stå til rådighed til en snak og hvis du har brug for det - så står jeg også til rådighed til at hjælpe med at sætte det op.

Ellers ønsker jeg dig en god søndag og en god uge!

Bedste hilsner
Andrew
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)