Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtig bør produkt videoer være?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Vi diskuterer internt hvor hurtig vores marketing produkt videoer bør være. Altså balancen mellem at holde folks opmærksomhed uden at forvirre dem (for hurtig video).

Nogen der har erfaring med den slags og i forhold til fx Facebook annoncer?

I vores tilfælde er det et digitalt produkt hvor vi fremviser selve værktøjet og hvad det kan.

Dette er vores nuværende hastighed:




Hvad synes du? Er det for langsomt og kedeligt? :)

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligt det bare er mig, men det her gik alt for stærkt, synes jeg. Jeg skruede hastigheden ned til 0,5 for at overhovedet kunne følge med. Det kan være nogen der ved hvad det drejer sig om, kan følge med, men jeg gjorde det ikke :)

Mvh Dan

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som altid "Hvem er målgruppen" og hvad er formålet?

De 2 spørgsmål burde I have spurgt jer selv om inden i lavede denne video, for hvis I havde en klar defination af disse, kunne man jo nemt have udsat et lille testgruppe for denne video og spurgt om de forstod den.

Mit førstehåndsindtryk er at videoen er lavet til personer der er rigtig godt inde i det stof i arbejder med, da man som udenforstående ikke får ret meget ud af denne.
Det virker rigtig meget indforstået og det kan være helt ok, men er det meningen at det skal ramme en målgruppe der forstår det indforståede?

Men med den overskrift I benytter "How to get startet with SEO" rammer i 99% ved siden af tavlen.
Det går alt for hurtigt, der er ingen tale så det bliver ret hurtigt alt for forvirrende.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Åsen Hansen:

Muligt det bare er mig, men det her gik alt for stærkt, synes jeg. Jeg skruede hastigheden ned til 0,5 for at overhovedet kunne følge med. Det kan være nogen der ved hvad det drejer sig om, kan følge med, men jeg gjorde det ikke :)

Mvh Dan



Tak for input Dan! Det giver mening at hvis ikke man har set noget fra os før, så er der for meget info på for kort tid.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Space Commander:

Hej

Som altid "Hvem er målgruppen" og hvad er formålet?

De 2 spørgsmål burde I have spurgt jer selv om inden i lavede denne video, for hvis I havde en klar defination af disse, kunne man jo nemt have udsat et lille testgruppe for denne video og spurgt om de forstod den.

Mit førstehåndsindtryk er at videoen er lavet til personer der er rigtig godt inde i det stof i arbejder med, da man som udenforstående ikke får ret meget ud af denne.
Det virker rigtig meget indforstået og det kan være helt ok, men er det meningen at det skal ramme en målgruppe der forstår det indforståede?

Men med den overskrift I benytter "How to get startet with SEO" rammer i 99% ved siden af tavlen.
Det går alt for hurtigt, der er ingen tale så det bliver ret hurtigt alt for forvirrende.

Tak for feedback. Målgruppen er folk der har set os før (remarketing), men det var nu tanken at selv folk "udefra" også skulle kunne få noget værdi ud af det. Det kan jeg forstå du i hvert fald ikke gør, og det er jo god feedback.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)