Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af webshop .com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne starte en .com webshop. Varen bliver produceret i Kina og sendes direkte fra fabrikken til den internationale køber. Varen kommer aldrig fysisk til Danmark. Er der momsregler/afgiftsregler man skal være opmærksom på? Kunden indbetaler til en Paypal konto. Virksomheden er reg. i Danmark med CVR-nr. Mindre omsætning på 50.000 / år
Tilmeldt 15. Jan 22
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det lyder meget som "dropshipping", så prøv at søge på det, der har været mange spørgsmål om det :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at hvis kunden bor i DK bliver der pålagt et gebyr ved import. Hos Postnord koster det 160 kr. Er varens pris over bagatelgrænsen bliver der yderligere pålagt moms og told.

Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for svaret.:). Jeg vil prøve at søge på Dropshipping. Men det er ikke et produkt der sælges som Dropshipping(som jeg forstår det). Det er en bestillingsvare vi får produceret i Kina. Fabrikken sender så blot varen direkte til kunden i det pågældende land. Varen kommer aldrig til Danmark og der er heller ikke noget kundemarked i Danmark. Men vi skal have en virksomhedsform og muligheden for at tage mod betaling og finde ud af hvordan med skatter og afgifter til Staten.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)