Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

voice over til små opgaver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at det ville være oplagt at sætte en opgave op under Freelancer, og det vil jeg gøre. 

Men vil godt høre her, om der nogen som kan give en henvisning til en god kontakt. 

En hurtig søgning på Google viser at mange speakere kører med samme prisniveau som psykologer(!) 

og det giver måske mening ved lange optagelser, men hvad med os som skal bruge 1 minut?

Kender I nogen speakere som har bygget deres koncept og prisstruktur op i forhold til dette behov?

Kr. 800 eller 1000 pr. påbegyndt minut giver jo ligesom ikke mening her, når selve opgaven er på et minut eller under.

Til gengæld vil jeg være fleksibel mht. deadline, - så vedkommende kan samle mange små opgaver. 

Findes der sådan en speaker som ovenikøbet har en fin stemme  ?Smile

Tilmeldt 1. Feb 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg synes du skal prøve at tage fat i Jacob Hauge fra Indtalinger.dk. Han har et lydstudie i Aarhus hvor han laver præcis det du efterspørger. Han er super professionel og har mange forskellige speakere tilknyttet. Han laver bla. speaks for Volkswagen, Novo Nordisk og Postnord.
Og så ligger han prismæssigt i det niveau du efterspørger, 999 kr. .
Du kan også bare ringe direkte til ham (Jacob Hauge) på tlf. 4290 1212, bare sig at det er Mikkel der har henvist til ham ;)
Men kort sagt - er 100% sikker på det er ham du har brug for til dine opgaver.
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)