Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukke konto ved lukning af virksomhed..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Jeg har sendt en anmodning om lukning af virksomhed. Virksomheden står til ophør 31.01.22

Jeg har (jo) min erhvervskonto i min egen bank, hvor jeg løbende betaler gebyr (1x mdr.)
Hvornår kan jeg opsige den/lukke den, i forhold til lukning af virksomheden? Der står et mindre beløb på kontoen (ca. 5000 kr). De er en del af mit opstartsindskud og derfor ikke noget der skal betales skat af.

Jeg mangler at indberette det sidste moms, hvilket jeg gør inden 31.01.22. Kan jeg herefter bede banken om at lukke kontoen, uden problemer?

Eller skal jeg vente på et eller andet fra skat?

Hilsen Helene

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokallykke:

Hej derude..

Jeg har sendt en anmodning om lukning af virksomhed. Virksomheden står til ophør 31.01.22

Jeg har (jo) min erhvervskonto i min egen bank, hvor jeg løbende betaler gebyr (1x mdr.)
Hvornår kan jeg opsige den/lukke den, i forhold til lukning af virksomheden? Der står et mindre beløb på kontoen (ca. 5000 kr). De er en del af mit opstartsindskud og derfor ikke noget der skal betales skat af.

Jeg mangler at indberette det sidste moms, hvilket jeg gør inden 31.01.22. Kan jeg herefter bede banken om at lukke kontoen, uden problemer?

Eller skal jeg vente på et eller andet fra skat?

Hilsen Helene

Når du ved du ikke skal modtage eller betale penge til skat, moms, leverandører osv - så kan du bede banken lukke kontoen ja

Hvad der står på din konto har så i øvrigt intet med evt skat at gøre overhovedet 

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)