Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - hvor starter jeg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle! Jeg ønsker brændende at starte mit eget tøj brand som primært skal være med baby- og børnetøj. Jeg er klar over at der er LANG vej endnu, men jeg er klar til at knokle for det og derfor søger jeg en masse viden og gode råd - vi skal jo alle starte et sted 😉

Hvordan kommer man bedst i gang? Hvor meget skal man have styr på inden man kontakter en eventuel producent og hvem skal man så snakke med derudover? Jeg er helt grøn og har brug for jeres hjælp! 😃

Jeg håber i kan hjælpe, mange tak 😄
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært. Tag f.eks. Pierrot La Lune som var i løvens hule og fik en investering af Jesper Buch. De er lukket med et stort tab. De virkede ellers super skarpe og tøjet så godt ud. Det betyder selvfølgelig ikke at du ikke kan lykkes med det, men det er piv svært. Særligt hvis du ingen erfaring har med produktion af tøj, markedsføring, salg etc.

Det værste du kan gøre er at få produceret en kollektion uden nogen plan for hvordan du vil sælge det. Et andet eksempel på hvor galt det kan gå https://livsstil.tv2.dk/365-dage-til-success/2018-10-18-mor-skoed-1-million-kroner-i-doetres-droem-nu-staar-den-paa-loftet

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :D 

Mange af de spørgsmål og processor der skal til hjælper jeg rigtig mange iværksættere med lige fra at etablere kontakt til designere så man kan få styr på det samt tech-packs samt at finde producenter som lever op til EU's krav og har de nødvendige certificeringer osv.

Så du er mere end velkommen til at række ud og jeg tager gerne en uforpligtende snak hvis det har interesse.

Med venlig hilsen
Mathias.

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Aslak Jensen:
Mange af de spørgsmål og processor der skal til hjælper jeg rigtig mange iværksættere med lige fra at etablere kontakt til designere så man kan få styr på det samt tech-packs samt at finde producenter som lever op til EU's krav og har de nødvendige certificeringer osv.

Så du er mere end velkommen til at række ud og jeg tager gerne en uforpligtende snak hvis det har interesse.

Hvad er jeres succesrate egentlig? Tænker bare når et koncept som pierrot la lune med løvens hule i ryggen ikke flyver, så er det vel mere reglen end undtagelsen at et nyt tøjbrand fejler.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bingoleif,

Inden man begynder at snakke succes så er det hvad man selv definere som værende succes. 

Bare fordi man kommer med i løvenshule betyder jo ikke at man er en succes. Men det kræver en masse hårdt arbejde da det er en hård branche at gå ind i. Så det har meget at gøre med personen eller teamet der driver virksomheden. 

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, man er bestemt ikke en succes fordi man deltager i løvens hule. Pointen er at et søskendepar med dansk design i blodet og funding fra kompetente investorer har haft alle forudsætninger for at lykkes. Så tænker jeg bare, at når de fejler, så må det være svært at opnå succes. Så uden at omdefinere ordet succes ville jeg egentlig bare høre hvad succesraten er hos dem i hjælper.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super, det var også blot så vi havde den på plads.

Jeg vil give dig ret i at de havde alle forudsætninger for at det skulle lykkedes med det kan jo være der er noget andet som stikker under.
Dem vi hjælper med at få etableret deres eget tøjmærke får det produceret som de søger og vi hjælper med hvad vi kan får at der ikke opstår komplikationer. Men det er en benhård branche og det skal man være indstillet på lige fra første dag.

Så dem der gerne vil og lægger et godt stykke arbejde for dagen og bruger os til de spørgsmål og udfordringer de nu må støder på har større succes end dem som regner med at folk kommer og køber deres tøj asap.


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)