Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af maling

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg lancerer snart en webshop med salg af maling 

jeg har haft kontakt til flere fragtfirmaer 

gls og bring vil ikke have noget med maling at gøre

hvad er jeres erfaring med fragt af større mængder vi kommer til at levere alt fra 3 kg og op til 400 kg 

pakker og paller 

vi har fået tilladellse af et anderkendt maler mærke om at sælge deres produkter 

hvordan pakker jeg 3 spande maling a 10 ltr 

vi er helt blanke og troede ikke det var så indviklet med fragten 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være det er overkill svar jeg kommer med. Men hvad med egen varevogn og chauffør... Og så kører i forskellige postnumre hver dag, og evt. kun komme hvert sted en gang om ugen. 

Maling er noget pokkers tungt noget jo. Og det vil give meget fleksibilitet selv at styre det hele. Men selvfølgelig også koste noget, Men hvis du skal betale et par hundrede i snit i fragt pr. levering. Så kan man jo begynde at regne på hvor mange leveringer egen bil kan nå osv. Bare en løs tanke. Jeg har ikke selv regnet på det :) 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da finde ud af hvad andre malerfirmaer gør!!

jeg har købt hos https://www.malerkompagniet.dk/  flere gange - for år tilbage blev det leveret af ejeren selv(kørte ud med det), selvom butikken ligger i Nordsjælland og jeg bor Midtsjælland, men her i august blev malingen leveret med posten, kan dog ikke huske hvilken leverandør som blev brugt og har ikke gemt kvittering.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

JA du er helt blank eller bare doven, født efter 2000 eller bare ingen iværksætter.

De etablerede webshops, med salg af maling til private, tilbyder bl.a. levering med: GLS Pakkeshop, Instabox, Danske Fragtmænd og Bring.

Det kunne du selv have googlet på mindre end 5 minutter.

Over and out!

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak kloge Åge 

har haft kontakt til alle dem du nævnte de vil ikke kører med maling da de mener det er brandfarligt 

danskefragtmænd er de eneste der vil give priser på fragt 

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal for info det tænker jeg er en go ide 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ibo90:
vil ikke kører med maling da de mener det er brandfarligt 

Det er sgu lidt op ad bakke, kom nu lige ind i kampen.   

Hvis du vil sælge maling burde du da også vide, at stor set  alt maling der sælges til private er vandbaseret plastmaling, som ikke brandbart eller farligt gods.  Det er dig og ikke transportøren der skal have produkt kendskab. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid fået min maling via Danske Fragtmænd, selvom det var 1x10l spand = på en pal

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Jan 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kig på sådan en som Decofarver der vidst også var med i Løvens Hule..

Her nævnes Danske Fragtmænd og Bring... Så mærkeligt hvis de afviser dig men har dem som kunde... Se Decofarvers betingelser, så kan det være du bliver klogere ;)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark

Spørger har på ingen måde gidet at sætte sig ind i tingene og virker totalt hjælpeløs, det hele virker lidt som en uovervejet fiks ide. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)