Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto, virksomhedsform?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

har to spørgsmål

1. har en erhvervskonto uden kreditkort, jeg vil feks gerne bruge nogle af pengene på markedsføring til fb og insta, hvordan bruger jeg pengene her ? 
er det kun muligt at betale via. Faktura så?

2. kører med enkeltsmandvirksomhed, og vil ikke trække nogle penge ud (Vil reinvestere alle pengene) Vil det så være smartest at bruge virksomhedsordningen? For føler det er dumt at blive beskattet normalt, hvis jeg ikke vil trække penge ud til eget forbrug

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tol 1 kender jeg ikke facebook betalinger - eneste alternativ må være faktura eller bankoverførsel direkte konto til konto om facebook har den mulighed

mich1997:
2. kører med enkeltsmandvirksomhed, og vil ikke trække nogle penge ud (Vil reinvestere alle pengene) Vil det så være smartest at bruge virksomhedsordningen? For føler det er dumt at blive beskattet normalt, hvis jeg ikke vil trække penge ud til eget forbrug


Det forudsætter jo lidt, at du er i topskat, eller skal i ly for SU. Ellers vil VSO jo bare give både mere adm og sværere regnskab OG risiko for, at dit overskud der spares op, en dag kun kan komme ud til topskat. 

Er din indtægt i bundskat samlet og ikke topskat, så ville jeg ikke bruge VSO - og selv der, ville jeg inden VSO -  overveje at indbetale til ratepension og evt livrente - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jan 22
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mich

Hvis du tjekker herinde https://www.facebook.com/business/help/212763688755026?id=160022731342707 så kan du se at du kan betale med Trustly (intet kort nødvendigt). Har du ikke den mulighed, så skal du anvende et kort eller Paypal - men der skal du jo også have et kort tilknyttet. Kan ikke huske om man kan sætte penge ind på Paypal med bankoverførsel mere.

Ellers kan du tjekke https://erhvervskontopris.dk/ hvor du kan se at du kan få en gratis konto hos Revolut og Wise. Har tjekket, at man som enkeltmandsvirksomhed godt kan få en erhvervskonto hos Wise, og der får du et kort. Det kan du også bruge med Paypal! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)