Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at slette re-directede produkter uden at miste SEO værdi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer Amino'er

Jeg har en woocommerce webshop. Gennem tiden har jeg jo fået en del produkter som ikke sælges mere, og som er re-dirctet. Jeg tror at de fylder og har betydning for sidens størrelse. Korrekt?

Hvis det er korrekt, vil jeg naturligvis gerne slette dem, som ikke er relevant mere. Men før jeg gør dette, hvordan tjekker jeg så hvilke der kan slettes og hvilke der stadig er aktuelle ift. SEO og google?

Rigtig dejlig dag

Dbh. Christa, Crocca.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Crocca:
Jeg tror at de fylder og har betydning for sidens størrelse. Korrekt?

Nej. De ligger i databasen men da det er tekst så fylder det næsten ingenting. Hvis der ikke er link til dem så vil de ikke kunne findes frem så den bør også være fin.

Crocca:
Men før jeg gør dette, hvordan tjekker jeg så hvilke der kan slettes og hvilke der stadig er aktuelle ift. SEO og google?

Sørg for at alle produkter som ikke findes mere rammer en pæn fejlside. Det kan f.eks være en liste over produkter der svarer til det man havde planlagt at komme til. Dernæst kan du i teorien blot slette alle de produkter som du ikke har mere.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for svar. Der er jo også billeder på disse produkter.  Men perfekt at det er muligt at rydde op.

Jeg re-directer så vidt mulig til produktkategori som passer til det re-directede produkt

Mvh. Christa

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)