Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Guangzhou til Brøndby

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg har udfordringer med at få mine varer fra Guangzhou, Kina til Brøndby, Danmark. 

Jeg har pt. 100 kasser 48x45x23cm med 10 kg i hver som jeg gerne vil have hjem hurtigst muligt. Det billigste tilbud jeg har modtaget er på DKK 170.000 hvilket jeg synes lyder meget dyrt. 

Har I en god speditør der kan klare denne opgave? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver intet om hvad form for fragt der er tale om, det er jo ikke ligegyldigt for prisen om det er kurerfragt, luftfragt eller søfragt. så uden den viden er det svært at vurdere prisen.  Men umiddelbart vil jeg tro der er tale om en fejl i prisen du har fået oplyst, har du fået dem på skrift? Hvem har du prisen fra? 

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen virker overdrevet for mig.

Du kan skrive til mig, så vil jeg undersøge, hvad der kan gøres.

Det er vigtigt at have oplysninger om afhentningssted, leveringsmetode, nøjagtig fragtbeskrivelse, skal der foretages toldklarering, skal det lastes eller pakkes ud, afhentningsdato, nøjagtig leveringssted, skal der foretages toldklarering? Hvor fleksibel er leveringsdatoen?
Så kan du finde et godt og "fordelagtigt" tilbud.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Victorjuul:

Hej Amino, 

Jeg har udfordringer med at få mine varer fra Guangzhou, Kina til Brøndby, Danmark. 

Jeg har pt. 100 kasser 48x45x23cm med 10 kg i hver som jeg gerne vil have hjem hurtigst muligt. Det billigste tilbud jeg har modtaget er på DKK 170.000 hvilket jeg synes lyder meget dyrt. 

Har I en god speditør der kan klare denne opgave? 

Jeg har beregnet flere muligheder.

Den billigste ville være 30.000 kr. Dyreste 87000 kr.

Afgang før jul.

Pris havn Guangzhou - dit lager Brøndby.

Transittid 28 - 41 dage afhængigt af skibet.

Priserne omfatter ikke fortoldning, told, lastning, pakning, skatter og afgifter osv.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)