Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D-billeder, STP-filer produceret eksternt evt. i Asien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Søren Møldrup Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Vi er en virksomhed som fremstiller gear- og transmissionsløsninger til forskellige markeder omkring i verden. Vi har egen konstruktion, produktion og montage.

I maj måned gik vi i luften med et nyt website med indbygget produktkonfigurator. I produktkonfiguratoren kan eks. en maskinkonstruktør konfigurere et gear igennem forskellige steps hvor hvert step har et 3d-billede. Efter konfigurationen har du mulighed for at downloade en stp-fil (step-fil fra Autodesk Inventor) som den eksterne konstruktør kan importere i sit 3d-program og i sin maskine som vedkommende er ved at konstruere.

Vi har rigtig mange muligheder for gear-løsninger, hvilket gør at vi skal have lavet mange 3d-billeder samt stp-filer. Jeg ved, at der er mulighed for at få fritlægninger og retouchering lavet i eks. Asien, men er der nogen som kender til virksomheder som kan påtage sig den opgave at lave disse 3d-billeder samt stp-filer i Autodesk Inventor?

Håber det giver lidt mening ellers er I velkommen til at kommentere på min udfordring.

Mvh.

Søren Jensen

Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Lesak Consult Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Spændende projekt! Kan se at du er fra området omkring Aarhus, så kender du sikkert til 3d empire. Jeg kender ikke selv til 3d firmaer i udlandet, men hvis opgaven er rimelig specifik kan du forsøge at finde nogen gennem Fiverr. Søg evt. på "3d modelling STP" eller lignende. Du skal muligvis bruge lidt tid på at finde den rigtige tegner. Jeg har selv haft held med det tidligere. vh

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorenmoldrup:

Hej med Jer,

Vi er en virksomhed som fremstiller gear- og transmissionsløsninger til forskellige markeder omkring i verden. Vi har egen konstruktion, produktion og montage.

I maj måned gik vi i luften med et nyt website med indbygget produktkonfigurator. I produktkonfiguratoren kan eks. en maskinkonstruktør konfigurere et gear igennem forskellige steps hvor hvert step har et 3d-billede. Efter konfigurationen har du mulighed for at downloade en stp-fil (step-fil fra Autodesk Inventor) som den eksterne konstruktør kan importere i sit 3d-program og i sin maskine som vedkommende er ved at konstruere.

Vi har rigtig mange muligheder for gear-løsninger, hvilket gør at vi skal have lavet mange 3d-billeder samt stp-filer. Jeg ved, at der er mulighed for at få fritlægninger og retouchering lavet i eks. Asien, men er der nogen som kender til virksomheder som kan påtage sig den opgave at lave disse 3d-billeder samt stp-filer i Autodesk Inventor?

Håber det giver lidt mening ellers er I velkommen til at kommentere på min udfordring.

Mvh.

Søren Jensen

Du kan let få sådannne ting lavet på eks UpWork som vi bruger og er glade for. 

Du vil let kunne få tilbud fra under 10$/time

Vi bruger Autodesk Fusion 360, som i relation til netop remote work er en langt bedre platform da de kan holde rendering og design i samme applikation med fuld versionsstyring. 

Hvad hedder din virksomhed da det lyder spændende det i gør.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)