Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TikTok annoncering - nogen med god erfaring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hvordan vil i pågribe annoncering på TikTok, og er det en platform i vil benytte jer af til en nyopstartet e-commerce shop? Har nogen oplevet gode resultater?
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Snakker vi paid eller organic? Og hvilken slags produkter har i? Det er 100% en platform jeg havde brugt tid på, hvis du vurderer målgruppen også er tilstede. Det er klart den sociale platform p.t. som er nemmest at gå viralt på (organisk), samt er reach langt højere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nicolai,

Personligt har jeg ikke forstand på det, men har en ven der er pisse dygtig til det. Han omsatte for over 120.000 kr. pga. annoncering på TikTok alene.

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai, kan godt se indlægget er lidt gammelt men tillader mig at svare alligevel. Jeg synes du burde prøve at lave et par normale TikTok videoer først, altså ikke betalte reklamer. På TikTok handler det meget om at få din video til at se naturlig ud, og ligne de andre videoer man ellers finder på TikTok. TikTok algoritmen er meget interessant og man kan hurtigt få et stort antal visninger efter bare et par videoer.

Webshop manager hos Activepet.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Jeg tillader mig at følge op på Henrik.

Vi benytter os i stor stil af TikTok uden det er betalt, og selvom vi kun rammer et par hundrede til tusind af gangen, så kan vi se en mærkbar effekt på det over tid.

Vores absolut top-scorers er når vi har filmet os selv og talt, eller filmet skærmen mens vi har forklaret hvad man får med.

De opstillede videoer eller direkte tegnede reklamer virker ikke særlig godt :)

//Mathias

Tilmeldt 16. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er tråden måske død, men jeg prøver anyways; Har i så virksomheder der er tilgængelige i udlandet, eller rammer i kun det danske marked når i bruger Tiktok? Jeg er igang med at få lavet content til Tictok for min danske webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)