Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafiker til hjælp med logo & hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!
Jeg søger en grafiker som kan hjælpe med at designe logo og hjemmeside til en fornuftig pris.

Jeg arbejder indenfor beauty branchen og søger en som kan lave noget stilrent. Har nu haft min virksomhed i små 3 år og må nu indse at jeg ikke selv kan bikse et logo sammen….

Dbh
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når du har fået lavet en ny hjemmeside, skal du huske at registrere dig på Google My Business. Det gør, at din virksomhed er mere synlig ude i søgeresultaterne og kan modtage anmeldelser gennem Google. Du kan se hvordan her: https://webolir.com/virksomhed-pa-google-maps/

Udover det, er der nogle ting du skal arbejde med på hjemmesiden. Det vigtigste på hjemmesiden er det, der hedder "over foldet". Det er det første man ser inden man begynder at scrolle ned af hjemmesiden. Her skal du svare på 1. Hvad du laver, 2. hvordan du gør dine kunders liv bedre og 3. hvordan man får fat i dig. Til sidst skal du have en video kørende i baggrunden hvor besøgende kan se arbejdsprocessen OG ANSIGTER. Det er vigtigt.

Jeg kan eventuelt også lige ligge en video ind her i kommentaren hvor jeg gennemgår din hjemmeside. Hvad er linket til den?:)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg hjælpe med.

Se evt. vores webpage og drop en besked hvis dette kunne have din interesse.

Vh. Spacecommander

www.spacesurfer.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)