Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wooCommerce/wordpress plugin til mere salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Larsen
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil hører om nogen kender til et plugin der er godt til mere salg.

plugin skal poppe op når kunden er røget i check out med et produkt. så skal de kunne vælge imellem bestemt vare alt efter hvad jeg har sat på det produkt de nu har valgt. har i nogen der er gode til det.

har leget lidt med wooCommerce Boost Sales det driller mig bare lidt og synes ikke kan få den til det den skal. kender i nogen?

feks har kunden valgt en computer, så vil jeg gerne der popper docks op når de kommer til check out med skarpe priser.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tror du går en lidt forkert vej.
Der er en årsag til at næsten alle virksomheder går fra chekout med flere trin og oprettelse af konto/bruger og over til one page chekout.

Som kunde er valget taget og vi står med pengene i hånden, så er det IKKE tid til at begynde at gør en kunde usikker og frusteret over forhindringer eller aggrasive sælger der lige skal spørge til mersalg.

Det er sådan lidt "Power/ElGigant" tanken og det er for mange kunder bare alt for aggrasivt, lidt som når man har tanket benzin og gerne vil betale. "Skal du ikke lige have 2 Red Bull med for 40,-?"   øhhhhhhhh nej som i nej....

Vil du optimerer dit salg, så gør det når produktet vælges eller efter handlen er afsluttet med nyhedsmails eller andet.

Der er sikkert plugins til dette, men for en god ordens skyld, så kør endelig splittest på dette så du bliver sikker i din sag.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en grund til de spørger om et upsell - de sælger røv meget den vej igennem. Jeg arbejder sjældent selv med webshops i woocommerce, så kender desværre ikke rigtigt til nogen plugins der yder hvad du leder efter. Havde du brugt shopify, så var rebuy lige noget for dig. Hvis man ikke upseller eller cross seller, så smider man penge i skraldespanden.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse, jeg tænker om du ikke bare kan vise mig en seriøs webshop der forsøger at stoppe en kunde midvejs i betalingen på chekout for at sælge mere?

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig nævnt at upselling præcis under indtastning af oplysninger er absolut best practice, jeg nævner bare at man efterlader mange penge i skraldespanden, hvis man ikke sælger igennem upsells. Hvis han har en hypotese om at upsells under checkout er profitablet, så skal han da A/B teste det og se om det virker. Ingen tvivl om upsell/cross-sells ved add to cart og post purchase nok er det mest effektive, men det ændrer ikke på at det ikke er et forsøg værd under checkout. Alt er en hypotese indtil du tester det af på netop din webshop. Hilsen mig som netop nu har en CR på 7,2% og 8,9% på mine 2 webshops, og henter 30% af min omsætning netop igennem cross og upsells. Hvis du aldrig tester, så stiger din AOV eller CR aldrig.

Fra Larsen
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

tak for jeres input. jeg vil ihvert fald overveje det. og nok ikke ligge det i check out. mange tak.

 

God dag

Anders Larsen // FLeshop.dk

Fra Brørup
Tilmeldt 10. Sep 21
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med andres betragtning i at du nok skal holde dig fra at forsøge at lave mersalg i checkout-processen. Det er et kritisk step i kunderejsen. Når det så er sagt, er det ikke noget i vejen for at splitteste det. Hvis du endelig vil arbejde med pop-ups i checkout, kan du kigge på at trigge noget ved Exit-intent. 

Har du nogensinde handlet ved AVexperten? De har en fantastisk mersalgsløsning, som jeg faktisk selv er "faldet i" flere gange, når jeg har handlet ved dem. Efter købet er gennemført, altså betalingen er foretaget, bliver du tilbudt en række nedsatte varer, som kan tilføjes ordren, og så sendes med. 

Der er mange muligheder for mersalg, f.eks. når en vare tilføjes til kurv etc. men det er altid vigtigt at have for øje at det skal være en afpasset mængde. Jeg landede på en webshop den anden dag, hvor der først kom 2 pop-ups, som ville have min mail og så den der med et hjul hvor man kan "vinde" rabat. Det blev sgu for meget, og jeg klikke væk med det samme, og ordren landede ved en konkurrent.


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)