Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook har lukket min annoncekonto/ hjælp til Facebook annoncekonto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 05:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er nogen der har den rigtige opskrift på hvad jeg kan gøre nu Facebook har lukket min annoncekonto og Jeg har skrevet til dem i lidt over 2 måneder dog har jeg ikke fået svar endnu Er der andre steder man kan skrive til dem eller Er der nogen der kender opskriften på hvordan man kan komme i kontakt med dem

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er tunge at danse med. Hvis du ikke bruger et bureau i dag, vil jeg anbefale at du tager kontakt til et som er store indenfor annoncering på Facebook. De kan ofte være meget behjælpelige med at række ud til Facebook og få styr på din konto.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det svar Det sætter jeg pris på
Jeg har et bureau men efter at de gik i gang med at skulle markedsføres så lukket min konto ned både min business manager konto min personlig konto

har du lige snakket med ham og han siger at det er fordi min konto er så ny men den er godt nok mere end 2 måneder gammel

men jeg ved ikke hvad for en situation jeg står i lige nu fordi jeg tænker at nu var det da de kom ind at det hele gik ned så jeg ønsker at bryde kontakten og finde nogle andre

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det lyder som en voldsom reaktion. Er dit produkt eller annoncering på nogen måde kontroversiel?

Jeg har prøvet at en specifik kampagne ikke blev godkendt fordi de mente at den var politisk, men det løste sig ved at skrev og forklarede hvorfor det ikke var tilfældet. En total nedlukning virker som om at de tror at du har gang i en scam eller lignende.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg ville se mig om efter et andet bureau. Spørg rundt omkring i dit netværk om de kender et bureau som er skarp på det område. 

Vi har tidligere selv har en af vores facebook sider hacket og det tog måneder at få den retur. Her fik vi hjælp af Group M - M/Six. De kan i hvert fald anbefales ift. deres kontakter hos Facebook.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper Ja det svære så har jeg bundet mig for for 5 måneder og nu er jeg ude i den situation at jeg risikere nok at få min profil permanent begrænset Facebook siger at de har behov for nogen ID dokumentation så jeg håber dette vil være nok

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)