Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropbox synkroniserer ikke - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har samme dropbox konto på både min stationære og min bærbare.

I dag arbejder jeg så på min stationære og gemmer en fil i dropbox

Denne fil kan jeg ikke se i dropbox på min bærbare. Der er gået tid, så den er uploadet

Jeg prøver også via min bærbare at flytte en fil fra 1 mappe til en ande. 

Det kan jeg ikke se på min stationære.

Nogen der ved hvorfor? Burde det ikke automatisk være synkroniseret? Det er samme konto der er logget på.

Hilsen Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må tjekke op på, at det vitterlig er de samme konti. Prøv at logge ind på dropbox.com og se dér, hvilke filer, der ligger hvor.

Prøv evt. at lave et indlæg i http://eksperten.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er samme konti - det meste af indholdet er også ens. 

Det er først for nyligt at jeg har oplevet at når jeg uploader filer fra pc eller bærbar, så kan det ikke ses på den anden enhed...

Jeg må prøve eksperten - tak for rådet :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjek om du er ved at løbe tør for plads på enten PC eller bærbar (harddisk).

Mvh.

Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har selv oplevet noget lignende, problemet lå i, at min bærbar ikke uploadede til skyen, når den havde for lidt strøm. Måske det er samme tilfælde?

Mvh.

Rune Sørensen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)