Dropbox synkroniserer ikke - hvorfor?
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej herinde
Jeg har samme dropbox konto på både min stationære og min bærbare.
I dag arbejder jeg så på min stationære og gemmer en fil i dropbox
Denne fil kan jeg ikke se i dropbox på min bærbare. Der er gået tid, så den er uploadet
Jeg prøver også via min bærbare at flytte en fil fra 1 mappe til en ande.
Det kan jeg ikke se på min stationære.
Nogen der ved hvorfor? Burde det ikke automatisk være synkroniseret? Det er samme konto der er logget på.
Hilsen Morten
Svar
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Du må tjekke op på, at det vitterlig er de samme konti. Prøv at logge ind på dropbox.com og se dér, hvilke filer, der ligger hvor.
Prøv evt. at lave et indlæg i http://eksperten.dk .
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Det er samme konti - det meste af indholdet er også ens.
Det er først for nyligt at jeg har oplevet at når jeg uploader filer fra pc eller bærbar, så kan det ikke ses på den anden enhed...
Jeg må prøve eksperten - tak for rådet :)
Svar
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Prøv at tjek om du er ved at løbe tør for plads på enten PC eller bærbar (harddisk).
Mvh.
Svar
Tilmeldt 14. May 19
Runets
Skrevet
11-11-2021 kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jeg har selv oplevet noget lignende, problemet lå i, at min bærbar ikke uploadede til skyen, når den havde for lidt strøm. Måske det er samme tilfælde? Mvh. Rune Sørensen
Svar