Jeg går med en idé til en lidt anderledes webshop og er i gang med at undersøge mulighederne for opstart. De fleste ting som betalingsløsninger, Adwords osv. kan jeg læse mig frem til, men jeg har lidt udfordringer med indkøb af varelager. Det har jeg nemlig ikke så meget erfaring med og ønsker at undersøge det.
Jeg ønsker meget specifikke brands på min webshop, men hvordan indkøber jeg varerene? Skal jeg fremlægge en foretningsplan for dem, kan jeg bare købe ved direkte kontakt til dem eller hvordan foregår det?
Jeg vil sætte stor pris på et svar fra nogen med erfaring indenfor webshop handel - tusind tak.
I langt de fleste tilfælde, er det bare at finde ud af om der er en dansk grossist og få oprettet en konto.
Typisk vil du i begyndelse skulle betale forud og efter noget tud kan du muligvis opnå en kredit og en rabat.
sålænge du ikke skal være eneforhandler er de fleste ret godt tilfreds med du bare køber hos dem (uden nogen typer af modkrav overhovedet)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
I langt de fleste tilfælde, er det bare at finde ud af om der er en dansk grossist og få oprettet en konto.
Så simpelt er det langtfra altid, mange brands er ret så restriktive med hvem de vil have som forhandlere. Så det kan være en lang sej kan at få lov til at forhandle et specifikt brand.
Naturligvis er det ikke alle der er lige tilgængelige.
det er helt rigtigt.
Men mange er.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media