Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma konto

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har desværre en umulighed for erhverv konto, fordi jeg står i RKI, jeg har oprettet enklemænd virksomhed som rengøring, og bruger coop bank konto til regninger, jeg ved godt det er risikere at lukke konto, har også ansøgt ved Lunar men fik afvist, grund til jeg ikke god til budget.
Mit firma skal have moms refusion, men mangle en NemKonto til erhverv.
Nogen har erfaring med det og hvilke bank kan tilbyde folks i rki? Jeg kan desværre ikke se noget vej selvom mit firma kører det så godt,
Tak for forhånd
Rose
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Roserose:
Nogen har erfaring med det og hvilke bank kan tilbyde folks i rki? Jeg kan desværre ikke se noget vej selvom mit firma kører det så godt,
Tak for forhånd

Tag Wise (Belgien), før hed den TransferWise. Det virker for dem jeg kender, der er i samme situation.

Tilmeldt 20. Oct 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Tak for din svar
Hvordan fungerer det, hvordan man betaler regningen og få NemKonto?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Roserose:
Nogen har erfaring med det og hvilke bank kan tilbyde folks i rki? Jeg kan desværre ikke se noget vej selvom mit firma kører det så godt,
Tak for forhånd

Tag Wise (Belgien), før hed den TransferWise. Det virker for dem jeg kender, der er i samme situation.

så du mener WISE kan fungere som erhvervskonto og NemKonto??

Herregud dog du er længere og længere borte fra virkeligheden Phyton - ærligt sagt - Du er selv iflg alle tråde jaget af kuratorer og advokater der totalt uærlige mod dig og har ikke kunnet få dansk bank men lidt undre revolut og andre - du også har forklaret snød dig og indbetalinger blev taget eller forsvandt  og nu Wise som erhvervskonto. Aber doch rent ud sagt. Du vil givet folk godt, men du er så langt ude fra hvad man skal -for at fungere som virksomhed i indlæg efter indlæg, at jeg synes det er på tide, at advare Sorry - for jeg kan godt li dig faktisk - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Herregud dog du er længere og længere borte fra virkeligheden Phyton - ærligt sagt

Du minder mig mere og mere om Arentsens (Syg og munter) mening om Grøn Tuborg!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Cookie - John Hannover:
Herregud dog du er længere og længere borte fra virkeligheden Phyton - ærligt sagt

Du minder mig mere og mere om Arentsens (Syg og munter) mening om Grøn Tuborg!

Det var da et utroligt klart og konstruktivt svar fra manden der har problemer med alle banker uden undtagelse - snydes af alle advokater og fra alle kuratorer mishandles  (og altid skriver at han alene spørger fra en ven)

Svar måske bare konkret om wise kan være erhverskonto alene med nemKonto

Jeg synes du er ret sympatisk - men du er nok den ringeste rådgiver på Amino gennem ret lang tid helt ærligt sagt, og det skal der lidt til, at jeg tager mod til mig for at skrive - men du kan skade for mange iværksættere med din mening om alt for meget

Det havde så også været lidt fedt - hvis du efter så mange Amino år var andet end skjult / hemmelig profil - for det er jo lettere at råde folk til rent galt - hvis man ikke kan findes i virkeligheden
Det kunne du jo lige ændre i din profil - i min ved du hvem du taler med - jeg aner ikke hvem du er - ud over du sikkert holder af lennart cohen - som jeg også gør

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ud over du sikkert holder af lennart cohen - som jeg også gør

Leonard Cohen har aldrig været min kop te.

Jeg er mere til WN, JC, MS, JM, JR/OB. Så er der en gåde der.

MHT Arntsen, så er meningen om "Grøn T....G", at den er ustabil.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John og Pyth. Jeg synes, at I begge skulle skrue lidt ned for charmen, uanset hvem, der måtte have ret. Jeg forstår din frustration, John, og du plejer også at kunne holde en sober tone. Og så er vi da vist kommet lidt off topic - sorry til trådstarter.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Roserose:
Mit firma skal have moms refusion, men mangle en NemKonto
 

Roserose:
mit firma kører det så godt

Hej. Hvis firmaet kører godt, så kan du glæde dig over, at du så sådan set allerede har betalt noget af den moms, der kommer. Du kan betragte det som en forudindbetaling af moms (og evt. skat osv.) til Skat :-) 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:
Jeg synes, at I begge skulle skrue lidt ned for charmen, uanset hvem, der måtte have ret.

Hej Jørgen

Jeg kommenterer kun på ting jeg kan hjælpe. Og jeg har kendskab til mange sager, der lige verserer. Men det danske retssystem har en udtalt slagside, som nogen ikke vil anerkende. Så må jeg jo give den viden videre. Om jeg har bank i DK eller andet EU-land, er jeg da ligeglad med. Der er et firma på nettet, der kræver kr. 35.000,00 for at hjælpe med en virksomhedskonto!. Det har jeg en email på!.

Og huske, det var ikke mig der har blandet Fanta og Cola sammen!

Men jeg skal holde alle de informationer, jeg får fra de forskellige sager for mig selv. Så kan andre blive sammenlignet med Arentsens syn på Grøn Tuborg.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)