Jeg havde en vældig diskussion med en kammerat forleden, som også er iværksætter. Diskussionen gik på, om virksomheder og webshops er ligeglade med taste- og stavefejl på deres website/webshops. Uden at afsløre min egen holdning, så kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, hvad du mener? Er du virksomhedsejer, eller drømmer du om at blive det? I så fald, hvad er din holdning til taste- og stavefejl på dit website? Skal de findes og rettes hurtigst muligt, eller er det lige meget med en enkelt stavefejl her og der? Tak på forhånd! ✌️ |
Generelt synes jeg at det er super uprofessionelt med taste- og stavefejl på hjemmeside o.l. Det kan faktisk afholde mig fra at købe noget, fordi jeg tænker at hvis de sløser her, hvad sløser de så mere med? Service? Levering? Returret? Jeg ved godt inderst inde at det slet ikke behøver at være sådan - og jeg er på ingen måde hellig, og laver selv fejl. Jeg synes bare at hvis man vil virke professionel, så er det da det mindste at skrive rigtigt. Kan man ikke selv, findes der masser af services og firmaer der hjælper med det.
Det er lidt ligesom at have et firma der bruger en gMail eller Hotmail adresse til kontakt (med fare for at stikke hovedet ind i bikuben).