Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger selvstændige vognmænd til udførsel af flytteopgaver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-brugere,

Jeg har igennem de seneste to år bygget et firma op, der varetager flytteopgaver for både private og erhverv. 

Jeg er selv uddannet inden for kommunikation og marketing og mit arbejde består således i at finde og håndtere kunder (alt kundekontakt), markedsføring, koordinering og alt, hvad der ellers er af administrativt arbejde. Sagen er dog den, at jeg ikke selv er vognmand/flyttemand og derfor har jeg brug for samarbejdspartnere/leverandører til at forestå selve det fysiske flyttearbejde ude hos kunden. 

Derfor søger jeg nu vognmænd med egen bil, der har lyst til at indgå i et setup, hvor de udelukkende skal koncentrere sig om at møde op til tiden og give kunden en god og tryg oplevelse. De skal altså således ikke koncentrere jer om at vinde kunder, besvare mails, sende tilbud og hvad der ellers findes af administrative opgaver - det tager jeg mig af. De er ikke på "låst" til mit firma og må selvfølgelig frit udføre opgaver for dem selv/andre firmaer også, hvis de ønsker dette.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen med erfaring på området, der kan fortælle mig om der er et særligt sted, hvor det er godt at finde pålidelige leverandører til udførsel af flytteopgaver?

Jeg håber nogen kan hjælpe mig og jeg ønsker alle en fortsat god dag :-)

Med venlig hilsen,

Donny

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da lige tjekke her og evt skrive til dem over mail eller endnu hurtigere over deres facebook sider.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)