Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed i Portugal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle
Jeg går med tanken om at starte virksomhed i Portugal, da jeg her ser det bedste potentiale for min idé. Er der tilfældigvis en derude, der har erfaring med opstart i Portugal? Hvilke krav gælder? Vil lige høre her, da jeg muligvis har overset noget.
Vh
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare kort - jeg har været best. formand i portugal en del år og involveret i drift. Det er ikke svært som sådan at stifte, men hvis du ikke selv bor i Portugal, eller har en der skal være chef som bor der, så vil du løbe ind i mange problemer, både med drift og bank mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Oct 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John
Tak for dit svar. Hvis det bliver efter planen, så flytter jeg selv derover og starter det. Kender du nogle mulige barriere, der kunne blive en udfordring ift. at flytte ind og lovligt arbejde i landet?
Vh
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

RTNONBO:
Hej John
Tak for dit svar. Hvis det bliver efter planen, så flytter jeg selv derover og starter det. Kender du nogle mulige barriere, der kunne blive en udfordring ift. at flytte ind og lovligt arbejde i landet?
Vh

ikke specielt nej - har ikke selv haft flytning med nogensiden, men det er jo samme regler i princip som for DK og arbejdskraftens fri bevægelighed i EU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. det kan godt lade sig goere...ja og der er nemlig nogle specifikke omraader der kan saelge bedre dernede

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Portugal er et kompliceret land! Masser af bureaukrati og store kulturelle forskelle. Hvis du har "tilpas med risikovillig kapital" og masser af tålmodighed, så prøv - ellers hold snitterne væk!

ALT er bureaukratisk og besværligt - at stifte en virksomhed, at åbne en bankkonto for ikke at forglemme den totale langsommelighed. Men har du de to førstnævnte "ting" - risikovillig kapital og tålmodighed, så er Portugal også en slags mulighedernes marked.

Held og lykke

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok en.fuldkommen idiotisk udtalelse, har du overhovedet rejst ud af danmark nogensinde, eller sidder din roev oppe i hovedet paa dig istedet for din hjerne? idiot

Tilmeldt 2. Oct 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det mig eller en anden du svarer?
Tilmeldt 2. Oct 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen
Mange tak for dine brugbare svar. Det er værdsat👍🏽
Tilmeldt 2. Oct 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret. Sætter pris på det👍🏽
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)