Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge / søge, men jeg prøver alligevel. Hvis dette ikke er stedet, sletter jeg gerne opslaget igen. Jeg søger i bund og grund en, som er i gang med at opstarte en virksomhed eller har en oppe at køre allerede nu. En som mangler en sparringspartner / partner til projektet/virksomheden. Alt har stortset interesse. Jeg kan ikke tilbyde nogen form for økonomisk hjælp, men jeg er super stærk indenfor det tekniske med hjemmesider, Wordpress, SEO, ideudviking og meget mere. Jeg tager ikke nogen form for løn, udbetaling eller timepris. Det eneste jeg kræver, er at vi bliver partner og den indtægt som kommer ud af virksomheden/projektet skal jeg selvfølgelig være en del af. Så hvis din virksomhed ikke omsætter endnu er dette intet problem. Angående løn når indtægten træder i kraft, kan vi altid snakke om. Hvis dette lyder interessant så skriv gerne en kommentar eller send mig en besked. Det samme gælder spørgsmål 😊 Med venlig hilsen Frederik Velston. |
Hvilke erfaringer har du? Har du nogle referencer? eller en hjemmeside, hvor man kan se hvad du laver.