Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg har noget der kan hjælpe en del folk med at tjene lidt ekstra via oplysninger jeg finder, det hele hjemmefra og når folk finder tid. Det er på folks eget ansvar men det er absolut fuldt lovligt, NemID kræves. Jeg er bare lidt bange for at dele for meget da jeg nu er blevet ekskluderet fra 3 forums for at dele oplysningerne. Hvordan kan jeg komme ud til folk med sådanne oplysninger uden hjemmeside osv, har oprette en gruppe på Telegram men jeg skal jo gerne have folk over i den gruppe.

På forhånd tak😊

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Far:
Hvordan kan jeg komme ud til folk med sådanne oplysninger uden hjemmeside


Hej "far" 

Hvis der intet ulovligt er i det, det er så lige til og alt det lovede.
Hvorfor så ikke oprette en hjemmeside, med eget forum osv osv hvorpå folk kan få denne info?

Hvis det absolut er sådan en god idé og folk kan tjene penge når de selv har tid, så skal folk nok komme?

Send gerne en PB her på Amino hvis du ønsker at snakke videre omkring dette. Uden forpligtigelser, selvfølgelig. :-)

Mvh
Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Tusind tak for dit svar😊 Jeg har ikke den fjerneste idé om hvordan jeg skal bære mig ad med at lave en hjemmeside osv. men det lyder som en rigtig god idé. Jeg vil meget gerne skrive til dig.

Igen tusind tak

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Far:
Jeg har ikke den fjerneste idé om hvordan jeg skal bære mig ad med at lave en hjemmeside osv.


Det kunne jeg komme ind i billedet. ;-) Ikke for at sælge mig selv, men det er ikke ret advanceret i dagens Danmark. 

Send gerne en PB med info o.lign. Så tager vi den derover stedet for at fylde hele tråden op. :-)

Mvh

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)