Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern Billeder fra google søgemaskine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vil gerne høre om hvordan man fjerner billeder fra google søgeresultater jeg har en hjemmeside og vil ikke have google skal indeksere min billeder .Det jeg gjord er at jeg lavet en file i server root robots.txt og derefter har jeg sat "User-agent: Googlebot-Image
Disallow: /"

Er det rigtige det jeg gjorde eller ? for jeg vil gerne have den skal indeksere min artikler og hjemmeside dog ikke billeder 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du ikke have indekseret dine billeder, når du gerne vil have indekseret dine tekster?

Du siger simpelthen nej til gratis trafik fra Google billedsøgningerne?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak 

 

Fordi jeg ikke kender reglerne når man ikke ejer billederne om man må vise dem på google images ,så vil jeg heller være sikker og ikke får dem indekseret 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samer

Hvis ikke du ejer billederne eller har rettighed til at bruge dem, så er det ligegyldigt om du indeksere dem eller ej - de må ikke bruges. Så hvis du "låner" billederne fra andre hjemmesider og webshops, så skal du finde på noget helt andet. 

Er du indenfor affiliate, så er det ganske almindeligt at man "låner" billeder til de ting man pusher for andre.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak casper 

 

Det er lige præcis til for affiliate ,så er der vel ingen grund at man sletter tak det hjælp meget 

 

vh

samer

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:

Hej Samer

Hvis ikke du ejer billederne eller har rettighed til at bruge dem, så er det ligegyldigt om du indeksere dem eller ej - de må ikke bruges. Så hvis du "låner" billederne fra andre hjemmesider og webshops, så skal du finde på noget helt andet. 

Er du indenfor affiliate, så er det ganske almindeligt at man "låner" billeder til de ting man pusher for andre.

Blot lige for en god ordens skyld, så undersøg dem du køre Affiliated igennem om de har rettigheder til tredje part som må benytte billeder.

jeg har kørt sager mod en samarbejdspartner der lige gav grønt lys til Affiliated sider som lige lånt mine billeder uden at have klappet den af med mig først.
Lad mig sige det på den måde, det blev dyrt.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart  at der kan være undtagelser. Men de store sites ejer som regel deres egne sider, hvorfor affiliate som oftest går under radaren, da de alligevel promoverer produkterne på vegne af forretningen. Hvis de så derfra ikke har et fuldt ejerskab, så kan det selvfølgelig være en stopklods - det har du helt ret i.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sas,

Kan du være mere specifik. Hvor på Google er det, at dine billeder popper op? :)

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej oscar

 

De dukkede op på google billeder 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Space Commander:

Casper Holm:

Hej Samer

Hvis ikke du ejer billederne eller har rettighed til at bruge dem, så er det ligegyldigt om du indeksere dem eller ej - de må ikke bruges. Så hvis du "låner" billederne fra andre hjemmesider og webshops, så skal du finde på noget helt andet. 

Er du indenfor affiliate, så er det ganske almindeligt at man "låner" billeder til de ting man pusher for andre.

Blot lige for en god ordens skyld, så undersøg dem du køre Affiliated igennem om de har rettigheder til tredje part som må benytte billeder.

jeg har kørt sager mod en samarbejdspartner der lige gav grønt lys til Affiliated sider som lige lånt mine billeder uden at have klappet den af med mig først.
Lad mig sige det på den måde, det blev dyrt.

Det virker da ikke særlig gennemtænkt, at gå efter ens samarbejdspartners affiliates. Det svarer lidt til, at save den gren over, som man sidder på...

Juridisk har du selvfølgelig ret, men det virker bare ikke logisk, når man tager online verdenen i betragtning :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)