Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner / investør til et e-commerce projekt indenfor tøjbranchen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg har skabt et website (wix for at have en visual ide) for at sælge høj kvalitet tøj handlavet i Italien som jeg selv har tegnet. Jeg kigger efter en partner som har nogle kendskab til startup af den slags og at finde investør i fremtiden. 

Jeg vil gerne også høre om I syndes det her wedsite lyder som en god ide.

Jeg kan ikke dele linket here.

Er der nogen der kunne hjlælpe mig og kigge på mit projekt?

På forhånd tak!

Mvh, 

Giovanni

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Giovanni

Du vil gerne have feedback på dit website, men kan ikke dele linket? Kan du ikke blot skrive www giovanni . dk - hvis det var adressen? Men ja, høj kvalitetsmødetøj fra Italien er vel altid et fint produkt, men det er svært at bedømme uden noget som helst at arbejde ud fra.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, 

Tusind tak for dit svar. Hjemmeside nu for et indtryk af projektet er følgende (jeg prøver :))

targezzo.wixsite com/website-12

Sig til hvis du kan åbne det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Aug 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale straks at få lavet en professionel hjemmeside, webshop, hvor du kan få alt sat til salg og fremtidigt kunne få produkter, betalingsløsninger og andet tilføjet, da dette virker ekstremt uprofessionelt for private, og helt sikkert ikke et sted mange ville handle.

Vi kan hos BRNDMORE også tilbyde dig webshop opsætning, SEO, domæne mm. så du har dit eget www.shopnavn.com eller www.shopnavn.dk hvor du så har mulighed for at være unik og være dig selv og brande det hele ud.

Kontakt os gerne hvis I ønsker dette, da jeg synes helt klart det ville være bedre end Wix hjemmesider.

Tilmeldt 4. Sep 21
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Giovanni.

Jeg hjælper til dagligt virksomheder med at markedsfører sig selv på de sociale medier, med speciale i Facebook annoncering.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker hjælp til at få skudt din webshop ud på markedet i en fart.

42801207

Vh,
Martin Stauner
Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Sasa. Det forståer jeg godt. Lige nu fokuserer jeg på ideen / begrebet og det produkt jeg har.... Så næste trin er pokuset på at blive mere professionalt. Jeg skal nok kigge på det du sendte. Tak igen...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)