Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-annoncering & SOME - søger den rigtige leverandør!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Jeg er på udkig efter en dygtig og empatisk person eller (lille) virksomhed, som gider at sætte sig ind i ens forretning og dennes behov, så der kan opnås succes med FB & SOME generelt. Jeg har i et år nu haft en af de helt store aktører på markedet, som ikke har formået at levere en SKID (sorry). Kender nogen nogen ? :)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Spørger du om en gennemgang af din virksomheds nuværende marketingsstrategi og råd vedr. dette, eller mangler du en der kan tage hands on dine SoMe og drifte det for dig?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Alberg:
Hej alle. Jeg er på udkig efter en dygtig og empatisk person eller (lille) virksomhed, som gider at sætte sig ind i ens forretning og dennes behov, så der kan opnås succes med FB & SOME generelt. Jeg har i et år nu haft en af de helt store aktører på markedet, som ikke har formået at levere en SKID (sorry). Kender nogen nogen ? :)

Hej Jens vil super gerne hjælpe dig. Driver en lille enkeltmandsvirksomhed med mig selv kun - ingen ambitioner om at blive den største, men ambitionen er at blive den bedste! Jeg arbejder maks med med 8 kunder af gangen for, at kunne levere kvalitet. Mit fokus er blandt andet FB, SoMe og eCommerce.

Vil super gerne hjælpe dig og din virksomheder her. Vi kan evt. tales ved imorgen? Du skal være velkommen til at ringe på +45 2067 3160 eller skrive på hi@sebastianhorberg.com - så kan vi lige tage en uforpligtende snak omkring jeres behov.

De bedste hilsner,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 6. Sep 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har 4 måneder tilbage af min aftale med det her store firma, men ja, jeg er på udkig efter en ENGAGERET person der sætter sig HELT ind i konceptet og ens butik, der så kan skabe succes på FB og SOME
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens, 

Jeg så lige dit oplæg vedr. søgen efter hjælp til FB & IG annoncering. 

Jeg vil uden tvivl kunne hjælpe med dette. 

Du er mere end velkommen til give mig kald på 42 46 27 45 eller smid en mail på kristoffer @ sailormedia.dk 
Så kan vi tage en snak nærmere omkring, hvad du helt præcis søger. :) 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg har 4 måneder tilbage af min aftale med det her store firma, men ja, jeg er på udkig efter en ENGAGERET person der sætter sig HELT ind i konceptet og ens butik, der så kan skabe succes på FB og SOME"

Hej Jens

jeg tror lige uden at kende din virksomhed, at vi skal starte et helt andet sted.
Det lyder lidt som om du vakler og ikke helt ved om det du egentlig gør markedsføringsmæssigt er det korrekte og lidt har en blind tiltro til at SoMe bare er vejen frem.

Det kan det være men det kan jo også være at det slet ikke er der du skal smide dine penge og bruge din energi.
Nu kender jeg ikke din virksomhed eller hvad du sælger, men der er et rigtig stort stykke arbejde inde man finder de rigtige kanaler til afsætningen af ens varer.
At alle andre gør noget er ikke det samme som det er det rigtige for ens virksomhed.

Det er naturligvis dejligt at nogen gerne vil sælge deres hjælp med SoMe, men er du helt sikker på at det nu også er det rigtige for dig?
Kunne det evt. være at en ordentlig gang SEO med de rigtige Adwords ikke kunne gøre det bedre?

Hvis du vil sparre jeg gerne med dig og kan med en del år med salg/indkøb måske give dig lidt modspil/ideer.
Så kan vi evt. sammen finde de rigtige kanaler første gang så du ikke igen bruger penge det forkerte sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Hvis jeg var dig, ville jeg hoppe ind på diverse facebooksider og pitche dette projekt. Der sidder mange unge mennesker der gerne vil sætte sig ind i din forretning og give dig en gratis prøveperiode:)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 22
Indlæg ialt: 5
Fra  Helus Marketers Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.
Har du fundet en løsning på dit problem? :)

Mvh.
Andrew Williams

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)