Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udvikler man et affiliate netværk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre om nogen har erfaring med udvikling af affiliate netværk

Jeg vil gerne udvikle mit eget affiliate netværk fra bunden, men jeg er en lille smule blank i forhold til, hvordan jeg kommer i gang. Jeg vil derfor høre om, hvilke emner som jeg skal tilegne mig viden til før, at jeg kan udvikle sådan et netværk. Det skal siges, at jeg har erfaring med programmering. 

Tak på forhånd!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammad,

Vil du "blot" programmere et affiliate netværks program, hvortil du vil sælge licenser eller vil du drive dit eget affiliate netværk med alt hvad det indebærer?

Et affiliate netværk er ikke umuligt at programmere. Der er dog mange valg som skal træffes inden du går i gang. Jeg kan godt projektlede dig, men det vil tage en del timer, hvis det skal gøres ordentligt og det kan jeg ikke gøre gratis.

Den største udfordring idag (ud over at rekruttere publicister og annoncører selvfølgelig) er at implementere tracking som fungerer både nu og i fremtiden.

Hvis du vil hurtig i gang, så kan du vælge at "købe" en whitelabel licens fra tune/hasoffer (anvenden bl.a. af Salestring og DigitalAdvisor) eller Tapaffiliate (anvendes bl.a. af annoncører med private affiliateprogrammer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene. 

Jeg vil gerne programmere et affiliate netværk, og dernæst selv drive netværket. Jeg har egentlig ikke brug for projektledelse, men tak for tilbuddet. Jeg ønsker mere nogen kilder til, hvordan jeg kan blive klogere på, hvordan man netop udvikle sådan et netværk.

Jeg vil gerne udvikle det helt fra bunden, så brugen af en hurtig løsning, er ikke mulighed, men tak forslaget. 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg ønske dig held og lykke med projektet ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)