Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gøre brug af VSO

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Hvis man fremadrettet ønsker at gøre brg af VSO som I/S eller enkeltmandsvirksomhed, hvad "kræver" det så for at benytte ordningen? Jeg er med på, at man skal have en revisor indover i forhold til regnskab mm., men hvis jeg nu ønskede at gøre brug af det nu her, kunne man i så fald inddrage hele det igangværende år, eller er det noget, man gør brug af fra en bestemt fremadrettet dato?

Jeg har forsøgt at Google det, men jeg finder kun information vedr. hvad det indebærer, og ikke hvordan man rent praktisk gør.

Pft-

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver alene et kryds i selvangivelsen for ejeren - og er individuelt for hver ejer i evt I/S under VSO også

Der kan ikke skiftes frem og tilbage lystigt - men en gang fra personskat til VSO beskatning for hver ejer. Det kan besluttes ved den personlige selvangivelse året efter regnskabsåret - så ret så fleksibelt

Der er ikke revisorkrav, men det vil være klogt til at sætte det rigtigt op og forståelse af hæverækkefølgen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)