Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra tørring
Tilmeldt 6. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej 

jeg har en webshop www.Lighterfix.dk jeg er en skovl til at lave tekster og sætte komma og punktum. hvad koster det hvis man skal have en til at lave nogle gode tekster 

måske bare kategori tekster til at starte med. er der en tommelfinger regel i forhold til pris. 

på forhånd tak 

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Donald,

Thomas "Hvis profil du kan finde her: https://www.facebook.com/thomas.a.lauridsen" er både super skarp til alt sådan noget med at skrive gode tekster, og så er han også forholdvist billig i drift, i forhold til mange andre som jeg har talt med :)

Vh,
Erdal

Fra tørring
Tilmeldt 6. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

super tak for dit input. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. Aug 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Mofa Hjemmesider Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Donald Hein:

hej 


jeg har en webshop jeg er en skovl til at lave tekster og sætte komma og punktum. hvad koster det hvis man skal have en til at lave nogle gode tekster 


måske bare kategori tekster til at starte med. er der en tommelfinger regel i forhold til pris. 



på forhånd tak 


 



Hej Donald,

Det er godt at se at du erkender dine svagheder, og griber ud. Det er nemlig sindsygt vigtigt at der ikke er tegnsætningsfejl, og eller stavefejl på din hjemmeside.

Der findes en del forskellige som tilbyder deres hjælp til tekster, korrektur læsning, og artikel skrivninger.
Du kan helt sikkert finde nogen her på amino f.eks. Ellers er der tit nogle skarpe studerende som gerne vil tjene en skilling, søg dem evt på facebook.

Jeg har kigget lidt på din webshop (fede Ronson lightere iøvrigt)Jeg har lavet en stor GRATIS guide i 6 dele, som omhandler konverteringsoptimering af din webshop, du kan se den på min blog. Jeg må desværre ikke indsætte et link her, men du kan finde den på mofa punktum dk under "hjælp og guides".

Jeg tror bestemt den kan hjælpe dig med at trylle dine besøgende om til kunder. :)
Fra tørring
Tilmeldt 6. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input :) jeg må prøve at søge lidt rundt 

tak jeg vil da prøve og gå ind og kigge om det er noget jeg kan bruge til noget 

det er dejligt at der er så mange der deler ud af deres viden og erfaringer det hjælper virkelig meget når man ikke er så god til alt det med hjemmesider,seo og hvad der ellers er og holde styr på :) 

god dag 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)