Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing bureau, fif til kunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

min kammerat og jeg går og overvejer om vi skulle starte et telemarketing bureau op.

Vi har talt med en del kunder, da vi kender nogle stykker. - Men vi ville selvfølgelig gerne udvide vores netværk,

hvis vi skulle i kontakt med nogle, hvad skulle vi så søge på linkedin? Ville i bare ringe op til virksomhedens nr?

Hilsen Morten
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Fedt at i overvejer at starte jeres eget telemarketings bureau op :) 

Jeg vil råde dig/jer til at blot og connecte med de personer som i vil i kontakt med fra de pågældende virksomheder hvor i gerne vil udføre jeres arbejde.
Jeg møde af og til nogle som står og mangler en mødebooker eller lign så det er noget folk efterspørger.

I er mere end velkommen til at sige til hvis i vælger at tage springet så kan det være jeg kan være behjælpelig :)

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville personligt ringe. Det er det telemarketing går ud på.

Ring til alt hvad I kan regne med tilbyder ydelser på abonnement og lav en aftale så I får opgaven.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis jeg sad i den anden ende ville jeg personligt foretrække et opkald og dernæst en opfølgende email. 

Jeg er personligt super træt af anmodninger på LinkedIn har diverse bureauer der kun har for øje at spamme mig med deres tilbud om diverse "SUPER" løsninger de har på 30-40 % rabat lige nu. Omvendt hvis de ansøger og smider en besked med hvor der står de gerne vil connecte af de rigtige grunde og gerne vil udvide deres netværk med ligesindede personer indenfor et givent felt, så er jeg helt game på at connecte. 

Som en anden siger - du vil starte noget op indenfor telemarketing, mon ikke et opkald med en fed energi er den bedste måde at vælge den ind på.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)