Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af magento shop - timeforbrug og pris

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Vi har en magento webshop i vores firma og et bureau tilknyttet, der står for udvikling og vedligeholdelse.

Der er lavet en del custom integration og en anden front end (vue.js) end standard magento.
Integration er via webservices udstillet fra navision (vare oprettelse, lager styring, priser, etc)

Bureauet har netop kontakte os for at høre hvornår de kan opdatere til seneste version.
Problemet er dog, at de ikke kan sige hvor lang tid det tager , men blot siger det kan tage alt fra 5 timer til 50 timer, da der muligvis er noget som skal ændres.


Mit spørgsmål er om der er andre der kører magento, som har erfaringer med opdateringer, issues, og tidsforbrug hos et bureau.
Deres timepris er 950 så det er relevant at vide om vi skal betale knap 5.000 eller 50.000

Jeg synes det virker enormt uprofessionelt at man ikke kan give et ca. estimat, men det er måske bare mig?

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaxx,

Det lyder lidt bizart. Ville under alle omstændigheder gå væk fra Magento. Ved godt, at det ikke er svar på dit spørgsmål, men bare et tip:)

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Tak for svaret. Det er dog ikke relevant at gå væk fra Magento Pt, da virksomheden har lagt mange penge i systemet.

God dag :-)

Tilmeldt 13. Oct 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
You have to try a different medium.
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at hvis du kan få en opgradering fra M1 -> M2. med en vue.js frontend. og backend integration til Navision. på under 50 timer.

Så skal du bare skynde dig at slå til. og sikre dig at de levere det til en max time antal.

Hvis det er fra en version af M2 til nyeste version af M2. Og de sidder med den fulde kodebase.

+ de har leveret hele løsningen fra start. Altså at de ikke har overtaget koden fra en tidligere partner.

Så bør de kunne komme med et væsenligt mere præcist estimat. 

omkring timeprisen. Så findes der bureauer derude som arbejder til en billigere timepris. Også med M2 Certificerede udviklere.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils.

Mange tak for dit svar .
Det er opgradering fra  2.3.4 til 2.4.2

Så vidt jeg ved har de overtaget løsningen fra et andet bureau der ikke magtede opgaven. De knækkede nakken på NAV integrationen.

Er det andre bureauer du eventualt kan anbefale ?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver lidt sensitivt. og jeg er nok lidt biased i forhold til hvem jeg ville pege på.
Nu jeg ikke kender hvem nuværende har overtaget fra. eller hvem jeres nuværende partner er.

Jeg selv har lavet magento løsninger siden 2008.
Vi kan sagtens tage en uforpligtende snak om jeres udfodringer.

Du kan finde os (Magento Partner) her: https://www.kammalou.dk/

En rimelig skarp success med en stærk navision integration:
https://www.kammalou.dk/rekord-million-omsaetning-med-magento-webshop-og-performance-hosting/

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)