Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Ads, betaler man perioden, hvor annoncen er under gennemgang?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har søgt svar på dette spørgsmål hos Facebook, uden held.

Facebooks gennemgang af annoncer kan ofte være temmelig langsommelig, selv for små tekstændringer.

Mit spørgsmål er, hvad der sker, hvis man redigerer i en allerede aktiv annonce?

Forbliver den gamle publicerede version aktiv, indtil den nye bliver godkendt, eller betaler jeg for en lang inaktiv periode, indtil annoncen godkendes?

Vh/Carsten

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du retter i en annonce og sender den til gennemgang, vil den gamle ikke længere blive eksponeret på Facebook, du har jo taget den ned og "rettet" den.

Og da det er mest normalt at blive debiteret efter eksponeringer, så vil det i princippet ikke "koste noget" før den er godkendt og derefter aktiv i feedet og giver eksponeringer.

Tilmeldt 14. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for dit svar, det er lidt svært at gennemskue, hvordan Facebook afregner.

Jeg kører med et fast beløb i døgnet, og jeg synes jeg blev opkrævet i det døgn, annoncen var under evaluering.

Tilmeldt 14. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan sige, at det er utroligt man overhovedet har denne debat, men at det ikke fremgår, klart og tydeligt, i Facebooks retningslinjer.

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt bestemt, det er gemt lidt væk 😂

Du burde selv kunne vælge under "ad sets" også nederst på siden under "optimering og levering". Dette kan kun ændres inden du har publiceret dit ad set første gang, ellers skal du oprette et helt nyt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)